معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی خبر داد

امسال بازسازی سه خوابگاه را با حمایت وزارت علوم در برنامه اصلی قرار داده‌ایم

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی گفت: بازسازی دو خوابگاه خواجه عبدالله و سهروردی به طور کامل انجام شده و در سال جاری قرار است خوابگاه های تهران پارس قیطریه و اندیشه با حمایت وزارت علوم بازسازی می‌شوند.

سید محمد رضا خلیلی معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: بازسازی دو خوابگاه خواجه عبدالله و سهروردی در تابستان سال گذشته به طور کامل انجام شد و اکنون در حال استفاده دانشجویان با امکانات بسیار عالی و کاربردی است. 

وی افزود: در تابستان سال جاری نیز قرار است سه خوابگاه تهرانپارس 1 ، خوابگاه قیطریه برای دختران و خوابگاه اندیشه نیز برای دختران با امکانات کامل انجام شود. 

خلیلی در خصوص حمایت وزارتخانه برای اختصاص بودجه ای برای تعمیرات در اختیارمان نگذاشت و تقریبا 600 میلیون تومان خودمان برای بازسازی این دو خوابگاه هزینه کردیم. 

وی بیان کرد: به دلیل شرایط نامساعد دانشجویان مجبور بودیم نزدیک دانشگاه باشیم و بالاخره با یک سری تعمیراتی که دانشگاه نیز کمک کننده بود این دو خوابگاه را بازسازی کردیم. 

وی اظهار داشت: در تابستان سال جاری نیز با قول و وعده‌های وزارت‌خانه‌ اگر بتوانیم بودجه آن‌ها را جذب کنیم، قرار است سه خوابگاه دیگرمان را بازسازی و تعمیر کنیم. 

خلیلی اظهار داشت: دو خوابگاه خواجه عبدالله و سهروردی را با امکاناتی نظیر رنگ و نقاشی، تعمیرات آشپزخانه، سالن مطالعه، محوطه سازی حیاط،‌خوابگاه عوض کردن سیستم‌های برقی و آبی به صورتی که صرفه جویی اقتصادی نیز بشود انجام دادیم و امید داریم، این برنامه را برای سه خوابگاه دیگر نیز پیاده کنیم. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار