رفع مشکل تداخل امتحانات دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر در ایام ماه مبارک رمضان

معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیر از رفع مشکل امتحانات دانشجویان این دانشگاه در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمود احمدیان معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیر در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان دانشگاه زمان امتحانات را به گونه‌ای صورت گرفته که دانشجویان با تداخل ماه رمضان و امتحانات مشکلی نداشته باشند.

وی تاکید کرد: امتحانات دانشگاه خواجه نصیرالدین از روز گذشته آغاز شده و از فردا با ماه رمضان تداخل پیدا می‌کند و به همین دلیل ما سعی کرده‌ایم به گونه‌ای برنامه‌ریزی را انجام دهیم که دانشجویان روزه‌دار با مشکلی مواجه نشوند.

معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیر افزود: بر همین اساس بازه زمانی امتحانات گسترده‌تر شده، بازه زمانی امتحانات که طبق تقویم آموزشی حدود 2 هفته بود، نزدیک 25 روز شده و فاصله زمانی بین امتحانات افزایش یافته است.

احمدیان اضافه کرد: در سال‌های گذشته 2 امتحان صبح و یک امتحان بعدازظهر برگزار می‌شد، ولی با اینکه امسال امتحانات با ماه رمضان تداخل دارد، یک امتحان صبح و یک امتحان هم بعدازظهر برگزار می‌شود.

این مقام مسئول یادآور شد: امتحان روز 19 ماه مبارک رمضان نیز از ساعت 10 صبح برگزار می شود که برای  دانشجویان در شب قدر مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار