در حاشیه جشنواره بهار شهادت؛

هنرنمایی چتربازان با پرچم "لبیک یا حسین" در آسمان بین‌الحرمین+ تصاویر

آسمان کربلا شاهد هنرنمایی چتربازانی بود که با در دست داشتن پرچم های لبیک یاحسین، پرچم حضرت عباس (ع) و پرچم عراق در بین الحرمین فرود آمدند.

به گزارش خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران؛ سید افضل شامی قائم مقام تولیت آستان قدس حسینی در این باره اظهار داشت: این برنامه در حاشیه فعالیتهای یازدهمین جشنواره فرهنگی بهار شهادت طراحی شده بود و چتربازان با هنرنمایی خود، جو شاد و مفرحی را برای زائران حسینی فراهم ساختند.

چتربازی با پرچم

فاضل حسن کاظم مربی و دبیرکل باشگاههای ورزشی نیز در این باره اظهار داشت: در این ایام مبارک که همگان به مناسبت ولادت انوار محمدی در جشن و سرور به سر می برند، این افتخار نصیب ما شد تا خدمتی اندک به پیشگاه امام حسین (علیه السلام) تقدیم نماییم.

چتربازی با پرچم

وی افزود: ما درضمن این برنامه نمادین و از فراز آسمان کربلا پیام خود را به گروهک تروریستی داعش رسانده و اعلام میداریم: ما آماده ایم ، وبا چترهای خود از آسمان بر سر شما فرود آمده و هرجا باشید در کمین شما خواهیم بود.

چتربازی با پرچم

شایان ذکر است علیرغم وضعیت بد هوایی و اعلام آن از سوی سازمان هواشناسی، چتربازان عراقی در برافراشتن پرچم (لبیک یا حسین) بر فراز آسمان بین الحرمین اصرار ورزیدند.

چتربازی با پرچم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار