ريابکوف:

تحویل اس-300 به ايران پس از حل مسائل حقوقی صورت می‌گيرد

معاون وزير خارجه روسيه اعلام کرد: اين کشور سامانه موشکی اس سيصد را پس از آن به ايران تحويل خواهد داد که دو کشور بر سر مسائل حقوقی ايجاد شده در پی شکوائیه تهران، به نتيجه برسند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از راشاتودی، سرگئي ريابکوف، معاون وزير خارجه روسيه اعلام کرد: اين کشور سامانه موشکی اس سيصد را پس از آن به ايران تحويل خواهد داد که دو کشور بر سر مسائل حقوقی ايجاد شده در پی شکوائیه تهران، به نتيجه برسند.

وي افزود: توافق سال دو هزار و هفت براي تامين نيازهاي فعلي تهران، مجددا تنظيم خواهد شد. 

ريابکوف که در مصاحبه با شبکه تلويزيوني روسيا-24 صحبت مي کرد، گفت: «براي تطبيق آن توافق با واقعيات جديد است که برخي مذاکرات جريان دارد. در صدر اين واقعيات، اين است که ناتواني در عمل کردن به توافق سال دو هزار و هفت موجب شد ايران به ديوان داوري بين المللي، عليه روسيه شکايت کند. اين مشکل نيز بايد به شکلي حل شود. اين موضوع نيز براي ما مطرح خواهد بود.»

بنابر اين گزارش؛ اجرایی نشدن اين توافق که در سال دو هزار و هفت شکل گرفت به علت تحريم ها موجب شد ايران در ديوان داوري بين‌المللي خواستار 400 ميليون دلار خسارت براي سرمايه گذاري 800 ميليون دلاري خود در این توافق شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۰:۵۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
وااای چرا s300 رو بهمون نمیدن؟ ما در خطریم!!!!!

الکی مثلا ما بهتر از s300 نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۵۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
این روسی ها دنبال منفعت هستند حالا سعی می کنند به جانب همین موشکهای اس 300 از آمریکا-عربستان-رژیم صهیوننیستی-وایران امتیازاتی را بگیرند.ودر آخر- اس300بشه مهره سوخته آنوقت تحویل ایران بدند می گی نه حالا ببین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
کاظم
۲۰:۲۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
بابا به روس ها اعتماد نکنید تاریخ ثابت کرد اینا جون به عزائیل نمی دن اس 300بما بدن عجیبه اینا نامردن نا مرد تا حال چندین بار بهشون اعتماد کردیم هردفه زیر پا مون خالی کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
بنظرم بیخیال اس300 بشین بهتره، غرامتش رو بگیرین روی دانشمندان و نخبگان داخلی سرمایه گذاری کنین تا بسازنش،
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۱:۲۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
خدا دروغ گو را نیامرزد
Iran (Islamic Republic of)
yazdan
۱۱:۲۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
ایران خواستار 4 میلیارد دلار خسارت شد نه 400 میلیون دلار
آخرین اخبار