زنجان؛

واحدهای تولیدی یاریگر دولت برای خروج از رکود

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی در بخش های خصوصی و تعاونی باید یاریگر دولت به منظور خروج از رکود باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: دولت تدبیر و امید سال گذشته توانست به خوبی تورم را مهار کند و تا پایان امسال با توجه به اجرای سیاست‌های به لطف خداوند متعال اقتصاد کشور از این وضعیت خارج می شود. 

غریوی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب خطوط اقتصادی کشور را ترسیم کرده اند، یادآورشد: رسیدن به اهداف سیاست اقتصاد مقامتی مستلزم الزاماتی است که این الزامات در دو بخش بلند مدت و میان مدت است و رسیدن به آن نیازمند برنامه ریزی است. 

وی گفت: برنامه های اقتصادی دانش بنیان، کاهش وابستگی به نفت، تدوین برنامه های اقتصادی به صورت دانشگاهی به منظور تحقق برنامه های بلند مدت و میان مدت بخش اقتصاد است. 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجانبا بیان اینکه برای رسیدن به این برنامه ها باید از تولید ملی حمایت شود، منابع ارزی و مصرف به خوبی تحت مدیریت قرار گیرد و از حداکثر زمان و امکانات براساس برنامه استفاده شود.

غریوی با اشاره به اینکه در آخرین سال برنامه پنجم توسعه قرار داریم، خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید از سال گذشته  آمادگی لازم برای تدوین برنامه ششم توسعه را داشته و برنامه خارج شدن از رکود تورمی مد نظر ویژه دولت است.

وی گفت: با تشکیل کارگروه تسهیل  ورفع مشکلات و موانع بر سر راه واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان این مسایل مرتفع و راه توسعه و اشتغالزایی فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.