قم؛

امیر آبادی: از فعالیت‌ها و تلاش‌های شهرداری قم حمایت خواهیم کرد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: از سعی و تلاش شهرداری قم حمایت خواهیم کرد

امیر آبادی:از فعالیت‌ها و تلاش‌های شهرداری قم حمایت خواهیم کردبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از قم؛ احمد امیرآبادی فراهانی در دیدار شهردار قم گفت: از فعالیت‌ها و سعی و تلاش‌های شهرداری قم حمایت خواهیم کرد و تک شهرستان بودن قم یک سری شرایط خاص را برای قم ایجاد کرده است ولی ما تلاش می کنیم شهر های دیگر را به قم وصل کنیم.

وی افزود: یکی دیگر نکات مهم و مورد پیگیری ارتقا شاخص‌های قم است و ما در سازمان، دفاع خوبی از قم داشتیم و باید این نکته را مورد توجه قرار دهیم که قم یک شهر زائر پذیر است و لازم است در بخش‌های امدادی، انتظامی، درمانی حمایت‌های مناسب و بودجه‌های ویژه‌ای به قم اختصاص یابد.

امیر آبادی در ادامه در مورد مسئله ورود ریزگردها در قم اشاره و تصریح کرد: اگر ورود ریز گردها به قم ادامه داشته باشد تا ده سال آینده  زندگی در قم سخت و دشوار خواهد بود و به همین منظور طرحی را مطرح کردیم که از جاده جعفریه تا کوه‌های سه راهی خرمشهر(شاه جمال) حدفاصل راه آهن و اتوبان در حیطه اختیارات شهرداری قرار گیرد و در این بخش فضای سبز ایجاد شود.

وی در پایان درباره بازپرداخت سود اوراق مشارکت بلوار پیامبر اعظم(ص) گفت و خاطرنشان کرد: این کار از طریق نمایندگان قم در دست بررسی و اقدام است که امیدواریم بتوانیم آن را با موفقیت به سرانجام برسانیم.
 
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.