محمد صابری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تاکنون 40 سینما برای نمایش فیلم «محمد رسول الله» تجهیز شدند

40 سینما و مجتمع فرهنگی تاکنون برای اکران فیلم سینمایی «محمد رسول الله» تجهیز شدند.

محمد صابری تهیه‌کننده فیلم سینمایی محمد (ص)، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تجهیز 100 مجتمع فرهنگی در کشور برای اکران فیلم «محمد رسول الله»، توسط بنیاد مستضعفان گفت: این طرح با سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان و با مشاوره مؤسسه سینما شهر انجام می‌شود که از مؤسسات تحت پوشش سازمان سینمایی هستند.

وی ادامه داد: این طرح مخصوص شهرستان‌ها و شهرهایی است که فاقد سالن سینما هستند. همچنین مجتمع‌هایی که قابلیت تجهیز را دارند، شامل این طرح هستند.

صابری در خصوص رونمایی و زمان اکران فیلم سینمایی «محمد رسول الله» گفت: به برکت فیلم سینمایی محمد (ص) از 5 شهریور که مصادف با تولد امام رضا (ع) است، رونمایی می‌شود و امیدواریم تا 4 شهریور این سینماها تجهیز شوند و به برکت این فیلم شهرستان‌های فاقد سینما، از امکان نمایش برخوردار شوند.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «محمد رسول الله» در مورد سینماهایی که تاکنون تجهیز شدند، بیان کرد: ما تمام استان‌ها را شناسایی کردیم و به طور تقریبی بیش از 120 مجتمع در کل کشور است و طبق طرح 40 تایی،‌ تجهیز چهل‌تای ابتدایی کار انجام شده است.

صابری در خصوص تجهیزات فنی این مجتمع‌های فرهنگی و سینماها بیان کرد: ما می‌خواستیم این فیلم را با بهترین کیفیت اکران کنیم،‌ اما با توجه به زحماتی که برای تولید این فیلم شده،‌ به این نتیجه رسیدیم که تمام مخاطبان ما در ایران این فیلم را ببینند. بنابراین به تجهیزات سینماهای شهرستان‌ها پرداختیم. با توجه به اینکه فیلم سینمایی «محمد رسول الله» این قابلیت را دارد که با سیستم E هم نمایش داده شود، به این دلیل تمام این سینماها سرور و ویدئو‌ پروژکتر وجود دارد و ما همه تلاش خود را کردیم که سرور‌ها تولید ایران باشد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
تجهیز میشن اینم ی فیلم برای نمایشه فیلم چند بعدی نیست فیلم تاریخیه
آخرین اخبار