بجنورد؛

خراسان شمالی میزبان خادمان حرم رضوی

دبیر اجرایی ستاد هشتمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید در خراسان شمالی گفت: مردم این استان از یکم تا چهارم شهریورماه جاری، میزبان کاروان خادمان و حاملان پرچم متبرک حرم رضوی می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، اصغر لنگری افزود: این کاروان در قالب هشتمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید در شهرهای مختلف این استان حضور می یابند.

وی با بیان اینکه مراسم استقبال از کاروان خادمان و حاملان پرچم متبرک حرم رضوی در خراسان شمالی ابتدا در شهرستان فاروج و از یکم شهریور آغاز می شود،اظهار داشت: حضور این کاروان در شهرستان های شیروان، بجنورد، اسفراین، گرمه، جاجرم و مانه سملقان تا چهارم شهریور ادامه دارد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری علامه امینی بجنورد، دیدار با ائمه جمعه، خانواده شهدا، عیادت از بیماران، بازدید از کانون اصلاح و تربیت و حضور در جشن های مردمی زیر سایه خورشید را از جمله برنامه های خدام رضوی در شهرستان های استان اعلام کرد.

لنگری، با اشاره به اینکه کاروان خادمان و حاملان پرچم حرم مطهر رضوی شامل چهار خادم، یک مبلغ و یک سرپرست از آستان قدس رضوی است، اظهارداشت: امیدواریم خراسان شمالی همچون سال های گذشته بتواند میزبان خوبی برای این کاروان باشد.

جشن های مردمی زیر سایه خورشید در دهه کرامت (از سالروز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها تا میلاد امام رضا علیه السلام) با رویکرد بسط و تعمیق جایگاه سیره و سنت رضوی برای هشتمین سال متوالی در 32 استان و 22 کشور از 24 مردادماه لغایت 4 شهریور ماه جاری اجرایی می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.