در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد؛

سرپرست صندوق مهر امام رضا(ع): این صندوق با بانک قرض الحسنه مهر ادغام می شود

سرپرست صندوق مهر امام رضا(ع) گفت: مباحث حقوقي و اجرايي ادغام صندوق قرض الحسنه مهر امام رضا (ع) با بانك قرض الحسنه مهر ايران در حال پيگيري است.

مصطفي پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: صندوق مهر امام رضا (ع) 33 شعبه دفاتر استاني و بانك نيز 372 شعبه در كشور دارند و ادغام كلي نياز به انجام مراحل قانوني دارد .
وي د رادامه در خصوص آخرين وضعيت ادغام بانك قرض الحسنه مهر ايران و صندوق مهر امام رضا (ع) اظهار داشت:در حال حاضر مراحل اجرايي و قانوني در حال انجام است و هم چنين مباحث حقوقي در معاونت نظارت راهبردي رياست جمهوري در حال پيگيري است.
سرپرست صندوق مهر امام رضا (ع) با بيان انيكه تركيب مديريتي براي انجام نظام اداري در نظر گرفته شده خاطرنشان كرد: برخي شعب در حال ادغام شدن هستند و مديريت واحد استاني در حال طراحي است.
در ادامه محمد نظري مدير صندوق مهر امام رضا (ع) در استان كهگيلويه و بوير احمد به برگزاري جلسه كميته پيگيري معوقات استان كه با حضور كارشناسان صندوق و مدير شهرستان هاي اين استان و كاركنان اين صندوق برگزار شد اشاره و تصريح كرد: اين جلسه با موضوع پيگيري جدي و كاهش معوقات و پرونده هاي حقوقي شهرستان بوير احمد اخيرا برگزار شد و روند اجرايي آن در جلسه مورد بررسي قرار گرفت.
نظري افزود: هم چنين در اين جلسه نكاتي در خصوص پيگيري و كاهش معوقات و پرونده هاي حقوقي بيان شد و اشاره اي نيز به مقايسه آماري ميزان وصول مطالبات شهرستان مركز استان با ساير شهرستان هاي تابعه استان شد.
مدير صندوق مهر استان كهگيلويه و بوير احمد خاطرنشان كرد:حاضران در جلسه مذكور نظرات و پيشنهادات خود را در خصوص موضوعات مطرح شده بيان و از سوي مديريت صندوق استان نيز راهكارهاي لازم ارايه شد./ل
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار