کشف سندی سری که نقش رژیم صهیونیستی را در پیدایش داعش فاش می‌کند

بر اساس سندی سری، که مرکز مطالعات رسانه در آمریکا به آن دست یافته است، رژیم صهیونیستی در شکل‌گیری داعش به منظور ایجاد جنگ ‌های نامحدود در آینده، نقش دارد.

کشف سندی سری که نقش رژیم صهیونیستی را در پیدایش داعش فاش می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سمای فلسطین، بر اساس سندی سری که مرکز مطالعات رسانه در آمریکا به آن دست یافته است رژیم صهیونیستی در شکل گیری (گروه تکفیری صهیونیستی) داعش نقش دارد.


این سند که در یکی از مناطق قبیله ای دور افتاده در پاکستان به دست آمده است ضمن افشای نقش رژیم صهیونیستی در شکل‌گیری گروه داعش، هدف از موجودیت چنین گروهی را زمینه سازی برای جنگ نامحدود در سال 2017 عنوان کرده است.

روزنامه دیلی میل انگلیس در این باره نوشت:« این سند اسرائیل را مسئول شکل‌گیری داعش و باراک اوباما( رئیس جمهور آمریکا) را بازیچه صهیونیست‌ها می خواند.»

این سند در 32 صفحه و به زبان اردوست و عنوان «تاریخچه خلافت داعش» بر روی آن دیده می شود.

در این سند، شش مرحله به عنوان مراحل شکل گیری  داعش ذکر شده است که مرحله پنجم آن اعلام قلمرو داعش و مرحله ششم آغاز جنگ نامحدود  است و  بر اساس آنچه که در سند آمده است زمان آغاز این جنگ سال 2017 اعلام شده است.

در بخشی از این سند تاریخ داعش و گروه‌های تندروی دیگر ذکر و  از پاکستان و افغانستان به عنوان پناهگاهی برای اردوگاه‌های گروه‌های تروریستی یاد شده است.

در این سند داعش به این نکته اشاره می کند که به جای وقت تلف کردن برای رویارویی مستقیم با آمریکا، باید در پی گسترش رعب و وحشت در غرب و افزایش قلمرو خود از طریق کشورهای شمال آفریقا مثل لیبی باشد.

در بخشی از این سند خطاب به غرب آمده است: «باید این واقعیت را بپذیرید که این خلافت (داعش) باقی می ماند، شکوفا می شود، همه جهان را فرا می گیرد و سر هر فردی را که مخالفت کند، جدا می کند.»

بر اساس نوشته دیلی میل منابع آمریکایی صحت این سند را تایید کردهاند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد صادق
۱۴:۳۷ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
اسرائيل را نابود كنيد.
آمريكايي هاي نادان هم بعد از نابودي اسرائيل خواهند فهميد كه اگر زود تر نابود ميشد بهتر ميبود.
آخرین اخبار