ممنوعیت ارائه مجوز آموزش زبان از سوی نهادهای متفرقه

معاون سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه مجوز آموزش زبان خارجه از سوی نهادهای متفرقه ممنوع شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، حسن شربتدار معاون سازمان مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش گفت: براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هیچ نهادی به غیر از آموزش و پرورش نمی تواند مجوزی برای آموزش زبان خارجه افراد 4 تا 20 سال صادر کند.

وی افزود: این مصوبه حدود 20 روز پیش در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید و هم اکنون در مرحله ابلاغ است.

شربتدار این مصوبه را در راستای جلوگیری از پراکندگی در مباحث آموزش دانست و اظهار دانست: متاسفانه به برخی از افراد برای آموزش زبان مجوز داده می شد که صلاحیت آموزش رانداشتند و آموزش های آنها تفاوت با نوع آموزش درمدارس داشت.

معاون توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی دیگر ارائه مجوز از سوی وزارت ارشاد و دیگر نهادها برای آموزش زبان خارجه افراد 4 تا 20 سال که پیش از این خود را متولی می دیدند ممنوع شد.

شربتدار خاطر نشان کرد: به آموزشگاه های زبان خارجه که مجوزشان از سوی نهاد دیگری غیر از وزارت آموزش و پرورش صادر شده است مهلت زمانی داده می شود تا خود را با برنامه های آموزش و پرورش تطبیق دهند تا بتوانند برای فعالیت دوباره از این وزارتخانه مجوز دریافت کنند./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار