درخواست رؤسای هیئت‌های مذهبی اهل سنت پاکستان برای ترجمه بیانات مقام معظم رهبری به زبان اردو

رؤسای گروه‌های مذهبی اهل سنت پاکستان درخواست داشتند که سخنان و بیانات مقام معظم رهبری به زبان اردو در قالب سی‌دی و مقاله به آن‌‌ها ارائه شود.

درخواست رؤسای هیئت‌های مذهبی اهل سنت پاکستان برای ترجمه بیانات رهبری به زبان اردوبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان رؤسای هیئت‌های مذهبی اهل سنت پاکستان در دیدار با علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استرلاتژیک به مشترکات تاریخی میان ایران و پاکستان اشاره و اظهار داشتند: ما به استقامت و مقاومت ایران در برابر مشکلات اقتصادی که از سوی آمریکا اعمال شده است، افتخار می‌کنیم و تصور نمی‌کردیم ایران تا این میزان مترقی باشد.

این هیئت همچنین ضمن اشاره به تبادل و رفت و آمد بیشتر میان هیئت‌های ایرانی و پاکستانی تصریح کرد: تمدن ایران برای ما جالب بود و ما از تمدن ایران یاد گرفتیم آن چه مهم است این است که ایران نقش مهمی با کشورهای اسلامی دارد و اقدامات مؤثری را در زمینه وحدت میان کشورهای اسلامی انجام داده است.

همچنین این هیئت درخواست داشتند که سخنان و بیانات مقام معظم رهبری به زبان اردو در قالب سی‌دی و مقاله به آن‌‌ها ارائه شود تا بتوانیم به مردم پاکستان بگوییم که چه میزان رهبر ایران برای وحدت مسلمانان کار کرده است.

رؤسای گروه‌های مذهبی با بیان این که نظام جمهوری اسلامی ایران نمونه یک حکومت اسلامی است، تصریح کردند: ما افتخار می‌کنیم که در ایران انقلابی را ایجاد شده که در دنیا زبانزد است و ایران یک نمونه برای همه کشورهای اسلامی است چرا که باید بدانیم که اسلام یک دین فردی نیست و سیاست در آن نقش دارد و شما هم در ایران آن را عملیاتی کردید.

این هیئت همچنین به همکاری مشترک بین ایران و پاکستان در حوزه سیاست منطقه تأکید کردند.

لازم به ذکر است در این هیئت، رؤسای مدارس دینی، علمای برجسته پاکستانی، مشاور وزیر در امور دینی، معاون بخش سیاسی و سخنگوی مدرسه اهل سنت حضور داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار