ایرانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

ورود جبهه اعتدال‌گرایان به مصادیق انتخابات مجلس خبرگان رهبری

رئیس کمیته انتخابات جبهه اعتدال‌گرایان گفت: ما وارد مصادیق انتخابات خبرگان رهبری شده‌ایم و جوان‌گرایی، اعتدال و تعقل سه راهبرد ما در این انتخابات خواهد بود.

ورود جبهه اعتدالگرایان به مصادیق انتخابات خبرگان رهبری"جمشید ایرانی" رئیس کمیته انتخابات جبهه اعتدال‌گرایان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  از ورود تشکل متبوع خود به بحث پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری خبر داد و اظهار داشت: ما وارد مصادیق انتخابات خبرگان رهبری شده‌ایم و جوان‌گرایی، اعتدال و تعقل سه راهبرد ما در این انتخابات خواهد بود.
 
وی ادامه داد: مجلس خبرگان رهبری جدای از باندبازی‌های سیاسی است و نباید پیوست اصولگرایی و اصلاح‌طلبی را ضمیمه انتخابات خبرگان رهبری کنیم چرا که جایگاه این مجلس جدای از جناح‌های سیاسی است و باید با نگاهی معتدلانه به آن ورود کرد.
 
رئیس کمیته انتخابات جبهه اعتدال‌گرایان با اشاره به مسائل مورد بحث در جلسه کمیته انتخابات تشکل متبوعش گفت: جوان‌گرایی، تعقل نواندیشی و اعتدال سه راهبرد ما در این انتخابات خواهد بود که این سه راهبرد بر اساس نگاه و اهتمام حضرت امام خمینی(ره) است.

ایرانی در پایان اظهار کرد: با توجه به هجمه‌هایی که در حال حاضر از سوی برخی افراطیون به وجود آمده است، ما محور فعالیت خودمان را براساس پیش‌بینی دقیق امام راحل قرار داده‌ایم و بر این اساس حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایرانی ، اعتدال ، خبرگان ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار