پیشنهاد ایران به رئیس فدراسیون آلمان: برگزاری بازی دوستانه امید با زیر 21 ساله‌های آلمان

در جلسه بین رئیس فدراسیون فوتبال ایران و مدیر تیم امید با رئیس فدراسیون فوتبال آلمان توافق‌های شفاهی صورت گرفت.

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، عصر امروز در شهر فرانکفورت آلمان علی کفاشیان به همراه حبیب کاشانی در جلسه‌ای با ولفگانگ نیرس باخ رئیس فدراسیون آلمان دیداری داشتند که در این دیدار بحث‌های جالبی برای پیشرفت ایران انجام شد. محور این دیدار همکاری دو فدراسیون با هم بود و رئیس فدراسیون آلمان در صحبت‌هایش این تمایل را نشان داد که با فوتبال ایران همکاری بیشتری داشته باشد.

پیشنهاد ایران به رئیس فدراسیون آلمان: برگزاری بازی دوستانه امید با زیر 21 ساله‌های آلمان

نیرس باخ اطلاعات خوبی از فوتبال ایران داشت و بارها تاکید کرد که دوست دارد در زمینه‌های مختلف با فدراسیون فوتبال ایران همکاری داشته باشد.

او همچنین گفت: ایرانی‌های مختلفی در فوتبال آلمان حضور داشته و دارند، از جمله وحید هاشمیان که به تازگی توانسته مدرک حرفه‌ای مربیگری خود را بگیرد و آرزو کرد که تعداد ایرانی‌ها در آلمان بیشتر شود.

همچنین علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در صحبت‌هایش با رئیس فدراسیون آلمان تاکید داشت که برای آموزش زنان مربی ایران نیازمند کمک هستند و از سوی آلمان‌ها این پاسخ را گرفت که یک گروه کارشناسی به بررسی وضعیت فوتبال بانوان ایران اختصاص خواهد یافت.

 همچنین حبیب کاشانی مدیر تیم امید ایران در صحبت‌هایش پیشنهاد بازی دوستانه بین تیم‌های ملی ایران و آلمان را داد که البته رئیس فدراسیون آلمان گفت برنامه‌ریزی برای تیم بزرگسالان سختی‌های خاص خودش را دارد؛ اما می‌تواند این توافق را بکند که بین تیم‌های بانوان ایران و آلمان و یا تیم امید ایران و‌ آلمان بازی دوستانه برگزار شود و بلکه در آینده فرصتی فراهم شود تیم‌های ملی بزرگسالان دو کشور با هم بازی کنند و حبیب کاشانی نیز از این پیشنهاد استقبال کرد و گفت: با توجه به اینکه تیم امید ایران در دوره آماده‌سازی است فرصت خوبی است که با تیم زیر 21 ساله آلمان‌ها بازی کند.

پیشنهاد ایران به رئیس فدراسیون آلمان: برگزاری بازی دوستانه امید با زیر 21 ساله‌های آلمان

در این دیدار توافقاتی برای همکاری در زمینه‌های مختلف صورت گرفت و البته کفاشیان از ولفگانگ نیرس باخ دعوت کرد تا در صورت برگزاری بازی بین تیم زیر 21 ساله‌ها به ایران سفر کند تا توافقات صورت گرفته به مرحله امضا برسد.

منبع: فارس

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Singapore
saee2
۲۳:۳۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
تا وقتی که کفاشیان رئیس فداراسیونه این بازی ها هیچ تاثیر مثبتی به حال فوتیالمون نداره
آخرین اخبار