قم؛

برگزاری همایش کاروان‌های راهیان مسجد مقدس جمکران

همایش کاروان‌های مسجد مقدس جمکران با هدف بررسی مشکلات و مسائل کاروان‌های راهیان جمکران، به همت مدیریت تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم، ‌نصیری مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری اردوهای راهیان جمکران برای اقشار مختلف مردم ایران اسلامی با هماهنگی و همکاری ارگان‌های مختلف خبر داد. 
 
وی با اشاره به اینکه در حوزه جذب و شناسایی کاروان‌ها، تاکنون 500 کاروان شناسایی و طبقه بندی موضوعی شدند و برای آن‌ها شناسنامه نیز طراحی شده است، بیان کرد: این ارتباط برای ایجاد یک فرایند سیستمی و دوسویه بین خادمان مسجد و مدیران کاروان‌ها ایجاد شده است. 
 
وی گفت: در بخش فرهنگی نیز باید تعامل خوبی در زمینه اطلاع رسانی به زائران داشته باشیم؛ به همین خاطر می‌توان مسابقات فرهنگی در طول مسیر انجام و هدایایی به زائران اختصاص داد؛ مسئله دیگر حضور روحانیون کاروان در مسیرهای زیارتی است که می‌توان این کار را نیز از طریق بانیان خیر انجام داد. 
 
مدیر تبلیغ و ارتباطات مسجد مقدس جمکران گفت: یکی از فعالیت‌های این بخش، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مشاوره‌های تخصصی، ویژه گروه‌های تخصصی و خاص در مسجد است؛ به همین خاطر باید این رویکرد از سوی همین کاروان‌ها، به مسجد و خادمان مسجد فرهنگی مسجد منعکس شود. 
 
انتهای پیام/ پ

برچسب ها: قم ، همایش ، کاروان ، مسجد ، جمکران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.