امیر علوی خبر داد

بهینه‌سازی جنگنده‌های اف 4 و اف 14 در نهاجا

جانشین معاونت عملیات ستاد کل نیروهای مسلح از تولید تسلیحات نقطه‌زن در نیروی هوایی ارتش و بهینه‌سازی جنگنده‌های اف14 و اف 4 در این نیرو خبر داد.

با اقتدار نیروی هوایی هیچ دشمنی خیال خام تجاوز را به ذهن خود راه نمی‌دهدامیر سرتیپ خلبان سید محمد علوی جانشین معاونت عملیات ستادکل نیروهای مسلح در حاشیه همایش گرامیداشت عملیات کمان 99 در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره توان عملیاتی یگان‌های نهاجا عنوان داشت: امروز تسلیحات نیروی هوایی ارتش نسبت به گذشته بسیار تغیبر کرده و اکثریت آنها نقطه‌زن شده‌اند. 

وی ادامه داد: وضعیت کنونی نهاجا بسیار غیر قابل تصور، ویژه و مساعد است و ما با تمام تحریم‌هایی که داشتیم و با اینکه نهاجا یک نیروی کاملا تخصصی بوده نسبت به بهینه سازی هواپیماها و تسلیحات جنگی خود اقدام کرده‌ایم.

جانشین معاونت عملیات ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: امروز قابلیت جنگنده‌های F4  و F14 افزایش یافته و اکنون قدرتی در نیروی هوایی داریم که هیچ دشمنی خیال خام تجاوز را به ذهن خود راه نمی‌دهد.

امیر علوی در پاسخ به سوال دیگری درباره ویژگی‌های "شهید عباس دوران" عنوان داشت: وی بسیار شجاع بود و رشادت‌های بسیاری را در جنگ از خود به نمایش گذاشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: صدام فکر می‌کرد شهر بغداد را غیر قابل نفوذ کرده اما شهید عباس دوران با شجاعت خود یک پرواز تاریخی را به جای گذاشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار