همدان؛

تفکیک جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان یک کار تخصصی و ضروری بود

استاندار همدان گفت: تفکیک جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان یک کار تخصصی و ضروری بود و با این اتفاق هم مردم همدان و هم مردم اصفهان از جشنواره بهره خواهند برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدناصر نیکبخت با اشاره به اینکه بحث تفکیک جشنواره، تصمیم شورای برنامه ریزی و راهبردی سینمای کودک و نوجوان کشور بوده اظهار کرد: قطعا با این تصمیم ما شاهد اتفاقات مثبتی چه در سینمای نوجوان و چه در سینمای کودک خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان و نیز نخستین المپیاد فیلمسازی نوجوانان باعث شده تا شور و شوقی وصف ناشدنی در بین مردم استان همدان به ویژه هنرمندان و فرهیختگان این استان ایجاد شود، افزود: قدمت هزاران ساله همدان و فرهنگ غنی آن باعث خواهد تا همدان میزبان شایسته‌ای برای هر رویداد فرهنگی و هنری باشد.

استاندار همدان هنر سینما را هنری فاخر دانست و گفت: امروز سینما در تمام بخش‌های جامعه تاثیر خود را گذاشته، بنابراین باید تلاش کرد تا از این هنر در راستای تعالی انسان و جامعه بهره برد.

نیکبخت خاطرنشان کرد: نوجوانی دوران حساسی از زندگی است که نیازهای خاص خود را دارد و سینما با پرده جادویی خود می‌تواند پاسخگوی بخشی از نیازهای نوجوانان به خصوص نیازهای آرمان گرایانه آنها باشد.

وی در پایان با اشاره به آمادگی کامل استان برای میزبانی از جشنواره فیلم‌های نوجوانان، اظهار کرد: با توجه به محدودیت زمانی که وجود داشت، خوشبختانه کارهای اجرایی براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در حال انجام است و جشنواره امسال قطعا روزهای فراموش نشدنی را در همدان ثبت خواهد کرد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: همدان ، جشنواره ، تفکیک ، فیلم ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.