سنندج؛

انعقادتفاهم نامه همکاری مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان

مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان به منظور پیگیری برنامه های سواد آموزی، تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،نشست هماهنگی اجرای این تفاهم نامه با حضور معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش استان و معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد. 

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان در این نشست به تشریح تفاهم نامه مشترک پرداخت و گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست جمهوری و همچنین وزیر آموزش وپرورش مبنی بر ریشه کنی بی سوادی در جامعه و به منظور استفاده از ظرفیت روحانیون که با بدنه جامعه ارتباط نزدیک و تنگاتنگی دارند باید برنامه ریزی لازم انجام شود.

رمضان یوسفی با بیان اینکه در این راستا تفاهم نامه ای با هماهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تهیه و تنظیم شده است گفت: این تفاهم نامه پس از تایید سازمان نهضت سواد آموزی عملیاتی می شود و باید زمینه و بستر را برای اجرایی کردن تفاهم نامه فراهم کنیم.

در این نشست مقرر شد در آینده نزدیک همایش مشترکی با حضور معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سوادآموزی و مسوولین مرکز بزرگ و روحانیون در مرکز استان تشکیل شود.

انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.