حاشیه نگاری هفتمین نمایشگاه فصلی گل و گیاه/انتقاد قالیباف از سخنرانی در مراسم ها

مراسم افتتاحیه نمایشگاه گل و گیاه با فراموشی مختاری آغاز و خنده قالیباف پایان گرفت.

حاشیه نگاری هفتمین نمایشگاه فصلی گل و گیاه/انتقاد قالیباف از سخنرانی در مراسم هابه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم آیین افتتاح هفتمین نمایشگاه فصلی گل و گیاه و جشنواره‌های پاییزی امروز (شنبه )با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران، مهدی چمران رئیس شورای شهر،حجت السلام والمسلمین ناصحی، قناعتی، انصاری و تعدادی از مسئولان شهری برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

این مراسم که قرار بود ساعت 10 صبح آغاز شود با 30 دقیقه تاخیر و در ساعت 10:30 دقیقه با قرائت قرآن کریم و سخنرانی علی محمد مختاری مدیر عامل فضای سبز شهرداری تهران آغاز شد.

وی در پایان سخنرانی‌اش با فراموش کردن نام انصاری او را عضو شورای شهر خطاب کرد و حضار را به خنده وا داشت پس از صحبت‌های مختاری نوبت به سخنرانی مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران رسید.

مهدی چمران در سخنرانی خود علی رغم موضوع مراسم افتتاحیه به مبحث گردشگری و آب و هوای نامطلوب ایران پرداخت و تعجب همگان را برانگیخت.

 البته ناگفته نماند که ناصحی و قناعتی دو عضو شورای شهر تهران هم در این مراسم حضور داشتند اما گویا در میان سخنرانی چمران به مسئله مهم تری برخورد کرده چرا که مدام در حال مذاکرات شخصی بودند.

محمد باقر قالیباف شهردار تهران شخص دیگری بود که به سخنرانی دعوت شد اما او دل خوشی از مراسم‌ها نداشت چرا که از مختاری خواست که در این مراسم‌ها سخنرانی برگزار نشود و فقط گفت و شنود باشد و خواست نوآوری جدیدی  در این موضوع صورت گیرد.

پس از پایان سخنرانی‌ها قالیباف و چمران و دیگر اعضا بازدید از نمایشگاه را آغاز کردند که در میان بسیاری از مردم فرصت را غنیمت شمرده و با در دست داشتن نامه‌های درخواستی خود اعم از اشتغال، پروانه کسب و صدور مجوز ساخت از آنها تقاضا داشتند که مشکلشان برطرف شوند.

 در پایان مراسم  یکی از همشهریان تهرانی قالیباف را تا درب ماشین دنبال کرد و تقاضای خود را مطرح کرد اما شهردار تهران در پاسخ به این شهروند وی را به مسئول ارتباط مردمی شهرداری ارجاع داد و خود نیز به خنده‌ای نیز بسنده کرد .

گفتنی است؛ امروز اولین روز نمایشگاه گل و گیاه واقع در بوستان گفتگو بود و این نمایشگاه تا 22 مهر ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار