کشف 91 تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/47 تن فقط تریاک بود

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: در 6 ماه نخست امسال 91 تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد هادی مرعشی امشب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان‌‌ اظهار کرد: در 6 ماه نخست امسال 91 تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف و ضبط شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 67 درصد افزایش دارد.

*بیشترین کشفیات مواد مخدر با 47 تن از نوع تریاک بود

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان افزود: بیشترین کشفیات مواد مخدر با 47 تن از نوع تریاک بوده و در مقایسه با سال گذشته در همین مدت، افزایش را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: در سال‌ جاری دو مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز جمع‌آوری و چهار مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز دیگر نیز شناسایی شده که به زودی جمع‎آوری می‎شود.

*راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد کودکان پسر در زابل

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد کودکان پسر در زابل در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: اقدامات لازم برای راه‌اندازی هرچه سریع‌تر این مرکز به همت بهزیستی سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

وی گفت: رویکرد جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان مبتنی بر پیگیری علمی موضوعات مواد مخدر است که به همین دلیل پنجمین کنگره ملی رفتارهای پرخطر امروز با حضور مدیرکل درمان و حمایت‌های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در زاهدان آغاز به کار کرد.

منبع: فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.