اردبیل؛

صدور 30 هزار پروانه استاندارد برای واحدهای تولیدی در کشور

معاون تدوین و ترویج سازمان ملی استاندارد گفت: تاکنون در کشور 30 هزار پروانه استاندارد برای واحدهای تولیدی صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی اباذری در دیدار با مدیرکل استاندارد استان اردبیل اظهار داشت: سازمان ملی استاندارد نظارت همه‌جانبه ای در واحدهای تولیدی دارد تا محصولات و کالاهای تولید شده در این واحدها به طور استاندارد به دست مردم برسد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در کشور 30 هزار پروانه استاندارد برای واحدهای تولیدی صادر شده است، افزود: باید برخی واحدهای تولیدی نیز مراحل استانداردسازی محصولات خود را طی کنند تا از این جهت مردم هیچ گونه نگرانی و دغدغه‌ای نداشته باشند.

معاون تدوین و ترویج سازمان ملی استاندارد با تصریح به اینکه با نظارت و کنترل سازمان ملی استاندارد 240 واحد تولیدی متخلف در کشور به مراجع قضایی معرفی شد، بیان کرد: بعد از تصویب جزئیات برجام در کشور انتظار می‌رود تا شاهد رونق اقتصادی کشور باشیم و واحدهای تولیدی بتوانند با حمایت‌های همه‌جانبه دولت نسبت به تولید محصولات باکیفیت و مرغوب گام بردارند.

اباذری بیان کرد: رویکرد سازمان ملی استاندارد در سال 94 ارائه نشان استاندارد به کالاها و محصولات باکیفیت است که در این زمینه اقدامات بسیار خوب و اساسی انجام شده است و انتظار می‌رود تا با انجام این کار به زودی شاهد تحول عظیم در استانداردسازی کالاهای کشور باشیم.

وی با بیان اینکه استان اردبیل نیز ظرفیت بسیار عظیمی در تولید محصولات استاندارد دارد، بیان کرد: باید بتوانیم از این ظرفیت‌ها در راستای کیفی سازی و استانداردسازی محصولات منطقه استفاده کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.