بهره‌برداری از فاز دوم بوستان ولایت همزمان با کلنگ بیمارستان ولایت

شهردار تهران گفت: همزمان با فاز اجرایی بیمارستان فوق‌تخصصی ولایت فاز دوم بوستان ولایت نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری از فاز دوم بوستان ولایت هم‌زمان با کلنگ بیمارستان ولایتبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد باقر قالیباف شهردار تهران در مراسم امضای تفاهم‌‌نامه ساخت اولین بیمارستان هسته‌ای کشور که امروز(دوشنبه) برگزار شد ،با بیان اینکه انسان وقتی در جایی توفیق خدمت پیدا می کند باید با هم‌فکری دسته‌جمعی برنامه‌ای برای افزایش اهداف کشور انجام دهد و شاهد تحقق آن باشد، اظهار کرد: برای تحقق موضوعات مختلف از تجربیات و هم‌فکری عده‌ای برای شهر تهران استفاده کردیم به همین منظور به زودی شاهد ساخت اولین بیمارستان هسته‌ای در کشور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه به مردم تهرانی قول داده بودیم که نگذاریم فاصله شمال و جنوب شهر افزایش یابد؛ افزود: امروزه شاهد کاهش فاصله بین شمال و جنوب شهر هستیم و همچنین به دنبال این هستیم که ارتقاء کمی و کیفی شهر را بالا ببریم.

شهردار تهران با تأکید بر اینکه امروزه 375محله در شهر تهران وجود دارد؛ تصریح کرد: شورایاری‌های محلات در تمامی کارهای تهران دخالت می‌کنند تا بتوانیم شاهد آن باشیم که تهران یک شهر جهانی باشد.

قالیباف یادآور شد: طرح جامعی در سال88 برای شهر تهران تصویب شد و امروزه این طرح با یک برنامه دقیق به پیش می‌رود و ساخت این بیمارستان در جنوبی‌ترین نقطه تهران می‌تواند اتفاقی تکرارنشدنی باشد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون تملک بوستان ولایت 1600میلیارد تومان هزینه در پی داشته است ،افزود: این در حالی است که این رقم 400میلیارد تومان بیشتر از بودجه یک‌سال شهرداری تهران بوده است.

شهردار تهران با بیان اینکه اولین بیمارستان فوق تخصصی هسته‌ای با همکاری سازمان انرژی اتمی و وزارت بهداشت ساخته می‌شود؛ تصریح کرد: بعد از امضای تفاهم‌نامه توافق اجرایی کار را آغاز خواهیم کرد و کلنگ این‌جا را همزمان با بهره‌برداری از فاز دوم بوستان به زمین خواهیم زد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار