یاسوج ؛

اقتدار ایران اسلامی برگرفته از روحیه مقاومت و بسیج مردمی است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون رهنمودهای مقام معظم رهبری، مقاومت و بسیج مردمی است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،سردار یدالله بوعلی در جمع گردان های بیت المقدس و کوثر که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در پادگان امام جعفر صادق(ع) یاسوج برگزار شد،افزود: حضور یکپارچه ملت ایران و بسیج مردمی، کشور را در برابر هرگونه تهدیدی مصون می دارد.

وی روحیه خودباوری مردم و حضور آنها در صحنه های مختلف را از رموز موفقیت کشور دانست و گفت: سخت ترین و خشن ترین قدرت های نظامی در برابر روحیه مقاومت مردمی هرکشوری که برای دفاع از ملت خود می پردازند، محکوم به شکست است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدبه تحولات منطقه و نقشه های شوم دشمن و در رأس آن استکبار جهانی برای از بین بردن بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: تجهیز آل سعود وآل یهود از سوی آمریکا و استکبار جهانی تنهابرای از بین بردن روحیه مقاومت و بیداری اسلامی در منطقه است.

سرداربوعلی با اشاره به اینکه روحیه مقاومت مردم یمن موجب شکست آل سعود در یمن خواهد شد، ابراز داشت: اگر امروز کشور مظلوم یمن و مردم سوریه توانسته اند در برابر حملات بی رحمانه گروه های دست ساخته غرب (داعش) و آل سعود مقاومت کنند که این امر بیانگر روحیه مقاومت مردم این کشورها در برابر تهاجم استکبار و دشمن است.

وی روحیه مقاومت مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس را نمونه بارز نقش مردم در پاسداری از تمامیت ارضی دانست و افزود: اگر ایران اسلامی در جهان به عنوان یک قدرت برتر شناخته می شود به خاطر روحیه مقاومت و بسیج مردمی است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد به رزمایش های گردان های بیت المقدس و کوثر در یاسوج اشاره کرد و گفت: در همه شرایط باید در برابر تهدید های دشمن آگاه و مجهز بود.

وی ادامه داد:رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر که برگرفته از نیروهای بسیجی مردمی و قشرهای مختلف جامعه بوده نمونه ای بارز از آمادگی در برابر هرگونه تهدید احتمالی است.

رزمایش گردانهای بیت المقدس و کوثر به مناسبت هفته پدافند غیرعامل با حضور پنج گردان رزم و امداد و نجات به مدت دو روز ( 8و9 آبان) در پادگان امام جعفر صادق(ع) یاسوج برگزار شد.

چهارم تا 10 آبان به نام هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.

انتهای پیام /ز
برچسب ها: اقتدار ، مقاومت ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.