ساری ؛

برتری تیم والیبال کاله آمل مقابل تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس

تیم والیبال کاله آمل در سه ست متوالی در هفته سوم لیگ برتر والیبال برابر تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس به برتری دست ‌یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبر نگاران جوان از ساری ، در بازی دو تیم والیبال کاله مازندران و آلومینیوم المهدی بندرعباس، تیم والیبال کاله در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۲ تیم آلومینیوم را شکست داد.

در ست نخست مسابقه سبزپوشان کاله برتری خود را به حریف دیکته کردند و در همان امتیازات ابتدایی از حریف فاصله گرفتند که درنهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ حریف خود را شکست دادند.

در ست دوم بازی دو تیم تا امتیاز ۱۸ پایاپای پیش رفتند و در ادامه سبزپوشان مازنی با اسپک ها و دفاع‌های منسجم توانستند با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ نماینده بندرعباس را شکست دهند و در ست سوم این دیدار کاله‌ای‌ها همانند ست‌های قبل بازی قابل قبولی ارائه دادند و درادمه با درخشش سعیدشیرود و رضا قرا توانستند با امتیاز ۲۵ بر ۲۲ تیم آلومینیوم هرمزگان را شکست دهد.

در تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس آرش صادقیانی، علیرضا نصراصفهانی، حامدباقرپور، ناصر رحیمی پناه، علیرضا جلالی ومحمدرمضانی شش بازیکن اولیه عبدالرئوف بستگانی بودند و حمزه زرینی، رضا قرا، علی شفیعی، علی حسین، علی‌رضا جدیدی، نیکوفریکس وسعید شیرود یاران بهروز عطایی در تیم کاله مازندران بودند.

تیم والیبال کاله چهارشنبه هفته جاری در اردکان به مصاف تیم آرمان ورزشی این شهر برود.


انتهای پیام/ف

برچسب ها: برتری ، والیبال ، تیم ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.