ثروتی: ما تمام راه‌های نفوذ آمریکا را بسته‌ایم/ تا ظلم هست، مبارزه می‌کنیم

نماینده مردم بجنورد گفت: آمریکا با ظلم و سلطه‌گری خود قصد دارد در مقابل کشور ایران بایستد ولی ما تمام راههای نفوذ آمریکا را بسته‌ایم.

ثروتی////موسی الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان درگفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با بزرگداشت سیزده ابان گفت: 13 آبان یادآور خاطره شهادت دانش‌آموزان و دانشجویانی بود که برای مبارزه با استکبار جهانی قیام کردند و به شهادت رسیدند و هر ساله به یاد آن شهیدان راهپیمایی صورت می‌گیرد، که روحیه این راهپیمایی‌ها حرکت‌های ضد استکباری است.

وی در ادامه بیان کرد: آمریکا با ظلم و سلطه‌گری خود قصد دارد در مقابل کشور ایران بایستد ولی ما تمام راههای نفوذ آمریکا را بسته‌ایم و هرگز مذاکره ای با این کشور در هیچ زمینه‌ ای نخواهیم داشت.

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد:امام خمینی(ره)در این رابطه بیان کردند:"تا ظلم هست، مبارزه هم  هست تا مبارزه هست ما هستیم" و این حرکت دانش آموزان و دانش‌جویان به منظور مبارزه با ظلم و استبداد بود، و ما گرامی می داریم یاد و خاطره شهدای دانشجو و دانش آموز را و امیدواریم حرکت حق طلبانه این شهیدان همیشه ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار