قم؛

سعه‌صدر راه مقابله با نفوذ دشمن

آیت الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان گفت: راه پیشرفت اقتصادی کشور و مقابله با نفوذ دشمن این است که جامعه با فکر جمعی و سعه صدر و با برنامه ریزی دقیق کارهای خود را پیش ببریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار با هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه علما و مراجع عظام تقلید در جریان حاشیه مباحث کشور هستند و مشکلات و مسائل پیش رو را درک می‌کنند، بیان کردند: یکی از مهم‌ترین مشکلات امروز جامعه این است که فرهنگ فکر جمعی در جامعه ما حاکم نیست و هر گروهی فقط به خود فکر می‌کند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: موفقیت را در گرو همدلی و همکاری همه نهادها و گروه‌ها دانست  و تا مادامی  که مشکلات پیش روی جامعه در کشور حل خواهد شد که فرهنگ فکر جمعی در جامعه حاکم شود.

ایشان فرمودند: راه پیشرفت اقتصادی کشور و مقابله با نفوذ دشمن این است که جامعه با فکر جمعی و سعه صدر و با برنامه‌ریزی دقیق کارهای خود را پیش ببریم.

استاد برجسته حوزه علمیه اتحاد را تنها راه رفع مشکلات مملکت دانست و تصریح کرد: وحدت دولت و ملت مسئله‌ای است که باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد و دولت نباید خود را از ملت جدا بداند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با اتحاد دولت و جامعه مشکلات یکی پس از دیگری از پیش روی کشور برداشته می‌شود، و امنیت در کشور ما نعمت بزرگی است که باید به آن توجه کرد، و  اخیراً وزیر اطلاعات با اشاره به حادثه فرانسه آن را هشداری برای کشور دانست که لازم است کارهای عملی در این زمینه صورت بگیرد.

انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.