3 نکته ای که بادیگاردهای "پوتین" رعایت کردند

در طول سفر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به ایران تیم حفاظت او نکاتی را رعایت کردند که در اینجا به آنها اشاره شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در طول سفر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به ایران تیم حفاظت او نکاتی را رعایت کردند که در اینجا به آنها اشاره شده است.
1-تیم حفاظت رئیس جمهور روسیه ترجیح داده اند، لیموزین آن را از خود روسیه و به وسیله هواپیما وارد ایران کنند تا پوتین مطمئن تر در تهران تردد کند.

2- تذکرهای بالای امنیتی انتقال یافته از سوی تیم حفاظت روسی به مسئولین ایران باعث گردید که حوالی سازمان اجلاس سران به فاصله حداقل یک کیلومتر، تک تیرندازهای ایرانی حتی بر روی مراکز و خانه های غیر دولتی نیز مستقر گردند.

3- جالب ترین اقدام حفاظتی تیم او این بوده که اساسا پوتین در هر کشوری که مهمان بوده، "مدفوع" و "ادراری" از خود به جای نمی گذارد، و تمام فضولات انسانی توسط تیم حفاظت او جمع آوری شده و از کشور میزبان خارج می شود. نوع پیشرفته از ترورها که بر اساس آنالیز "مدفوع" و "ادرار" فرد مورد نظر شکل می گیرد، و بر طبق کمبودها و یا احتمالا بیماری های بدن فرد مورد نظر ماده و پودری ساخته شده و در دیدارهای حضوری و احتمالا از طریق بویایی و لمس فردی، وارد بدن فرد میزبان می شود و . . . .


منبع:پارسینه

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بادیگارد ، پوتین ، روسیه ، حفاظت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار