ساری ؛

با تفكر بسيجی در جبهه اقتصادی ، بايد اشتغال و توليد را رونق دهيم

مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: در جبهه كنوني كه جبهه اقتصادي است بايد اشتغال و توليد را رونق دهيم ، بنابراين بايد خود را به سلاح علم و تخصص مجهز كنيم .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سيد مصطفي موسوي در مراسم گراميداشت هفته بسيج كه در سالن اجتماعات اين شركت برگزار شد اظهار داشت : ثمره مجاهدت رزمندگان ، بسيجيان و شهيدان ، آرامش و آسايش كنوني ملت ايران است كه ياد و نام آنان همواره در تاريخ ، ماندگار خواهد بود .

مديرعامل شرکت شهرکهـای صنعتی مازندران بسيـج را الگوپذيـر دانست و افـزود : بسيج براساس منويات رهبر معظم انقلاب ، هر كجا تكنولوژي و فن آوري ، در جنگ و بعد از جنگ ، ناكارآمد مي شد ، اين تفكر بسيجي بود كه با توانمندي بالاي خود توانست در تمام موارد موفق عمل نمايد .

موسوي با اشاره به تجربه تشكيل بسيج در كشور بيان داشت : تجربه بسيج نه تنها در ايران بلكه در عراق و سوريه نيز بصورت عملياتي بكارگيري شد و اين ظرفيت بي بديل به كمك آمد .

وي خاطرنشان كرد : بسيجي بايد متخصص و اثرگذار باشد تا در خدمتي كه ارائه ميدهد ، نفوذ بيشتري ايجاد نمايد .

موسوي تأكيد كرد : در جبهه كنوني كه جبهه اقتصادي است بايد اشتغال و توليد را رونق دهيم و موانع پيش روي را برداريم .

وي ادامه داد : ايثارگران و خانواده هاي آنان قابل تكريم هستند و تكليف اداري بر همه شماست تا نسبت به حل مشكلات آنان كوشا باشيد.

در اين مراسم ، از محسن زارعي بسيجي نمونه استان ، سيد محمد عمادي مدير روابط عمومي برتر سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران و همچنين از تيمهاي اول و دوم مسابقات فوتسال هفته بسيج كاركنان شركت شهركهاي صنعتي مازندران ، با اهداء هدايايي تجليل شد .


انتهای پیام/گ


برچسب ها: تفکر ، بسیجی ، اقتصادی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.