دست کم سه کشته در تیراندازی ایالت کلرادوی آمریکا

پلیس آمریکا اعلام کرد بر اثر تیراندازی در ایالت کلرادو آمریکا، دست کم سه نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس کلرادو اسپرینگز در جنوب دنور، در شبکه اجتماعی توییتر با اشاره به زخمی شدن سه افسر پلیس، افزود هنوز نمی توان گفت که آیا غیر نظامیانی نیز آسیب دیده اند یا خیر.

کاترین باکلی، سخنگوی پلیس در کنفرانسی مطبوعاتی که از شبکه سی ان ان پخش شد اعلام کرد «خطر تیراندازی هنوز برطرف نشده است، ما نمی توانیم بگوییم تیرانداز در کجا است».

همچنین شبکه تلویزیونی سی ان ان شمار جان باختگان تیراندازی شب گذشته در کلرادوی آمریکا را سه کشته اعلام کرد.
پلیس می گوید هنوز نمی تواند شمار دقیقی از قربانیان این حادثه اعلام کند؛ اما یک افسر پلیس نیز در درگیری با فرد گروگان گیر کشته شده است. به گفته پلیس کلرادو، دو نفر دیگر که در این حادثه جان خود را از دست داده اند، غیر نظامی بودند. 

یازده نفر از جمله پنج نیروی پلیس تا کنون به بیمارستان منتقل شده اند که به گفته مقامات کلرادو، همه آنها در وضعیت خوبی به سر می برند.
هنوز هویت فرد گروگان گیر و انگیزه وی اعلام نشده است و پلیس می گوید امکان وجود بسته های انفجاری نیز در محل درگیری وجود دارد.

از سوی دیگر، جان ساثرز(John Suthers ) شهردار کلرادو اسپرینگز از بازداشت عامل گروگانگیری و تیراندازی در یک مرکز پزشکی در این شهر خبر داد.

پایگاه اینترنتی کی تی ال ای،ساثرز گزارش داد: پلیس عامل این تیراندازی و گروگانگیری را بازداشت کرده است و وی تحت بازجویی قرار دارد. موضوع حل و فصل شده است و شهروندان کلرادو دیگر نگرانی نداشته باشند. 
وی افزود:اما باید به وضعیت محل وقوع جرم رسیدگی شود.ما باید شمار قربانیان این حادثه را تعیین کنیم.

در همین خصوص کاخ سفید اعلام کرد اوباما در جریان گروگان گیری و تیراندازی در ایالت کلرادوی آمریکا قرار گرفته است.
پایگاه اینترنتی نشریه جروزالم پست به نقل از کاخ سفید اعلام کرد: لیزا موناکو ( Lisa Monaco) مشاور امنیت داخلی رئیس جمهور اوباما وی را در جریان این حادثه قرار داده است و وی لحظه به لحظه در جریان آخرین اخبار این حادثه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار