تهدیدقلعه نویی؛ برسی تبریز ورزشگاه را روی سرت خراب می‌کنیم!

دیروز زیر پست‌های قلعه‌نویی که البته جدید ترینش متعلق به 5 روز قبل بوده می‌شد کامنت‌های سرشار از تهدید و فحاشی را دید.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز بعد از جدی شدن حضور امیر قلعه‌نویی در راس کادر فنی تراکتورسازی و جایگزینی تونی اولیویرا بسیاری از هواداران متعصب تراکتورسازی به صفحه اینستاگرام او حمله کردند و به غیر از فحاشی، تهدیدش کردند که اصلا وارد تبریز نشود.

دیروز زیر پست‌های قلعه‌نویی که البته جدید ترینش متعلق به 5 روز قبل بوده می‌شد کامنت‌های سرشار از تهدید و فحاشی را دید. در برخی کامنت‌ها خطاب به قلعه‌نویی نوشته بودند اگر پایت را به تبریز بگذاری استادیوم را روی سرت خراب می‌کنیم و برخی دیگر محترمانه از او خواسته‌اند به شهرشان نرود چون مجبور به بی احترامی علیه او خواهند شد. تعداد کامنت‌های اهانت آمیز زیر پست‌های سرمربی سابق استقلال آنقدر زیاد است که البته برخی هواداران قلعه‌نویی که بیشتر استقلالی هستند درصدد مقابله با این عده برآمده‌اند و زیر پست‌های قلعه‌نویی محل دعوای دوستداران و مخالفان او شده است.

با این حال جدا از این کامنت‌های همراه با تهدید و فحاشی برخی هم با دلایل خاص خودشان از قلعه‌نویی خواسته‌اند سرمربی تراکتورسازی نشود. برای مثال در یکی از این کامنت‌های معدود که حاوی فحش و ناسزا نیست آمده «آقای قلعه‌نویی اگه قراره بیایید و برای ما مفید باشید بسم‌ا... وگرنه اگه قراره مثل بحث تهمت و... بشه لطفا مرد باشید و به تبریز تشریف نیاورید. اگه قراره بهانه‌های شکست تیم‌تون بشه تونی، لطفا تشریف نیارید. اگه قراره خودتون تبریز باشید و دلتون تهران لطفا تشریف نیارید وگرنه اگه می‌آیید از عزت تیم دفاع کنید، ما شمارو دوست داریم و منتظرتون هستیم. یاشاسین.»

گفتنی است قلعه‌نویی در فصلی که تراکتورسازی را هدایت می‌کرد به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر رسید و نتایج بدی نگرفت اما به خاطر مقابله با خبرنگاران تبریزی و مسائلی که در خصوص یارگیری و... پیش آمده بود مخالفان زیادی در تبریز دارد. البته ناگفته نماند او در تبریز هوادار هم دارد و اینطور نیست که همه مخالفش باشند.


منبع:ایران ورزشی
انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار