اختصاص تسهیلات حمایت از انتقال فناوری به شرکتهای دانش‌بنیان

معاون امور بین الملل معاونت علمی از اختصاص تسهیلات حمایتی انتقال فناوری به شرکت‌های دانش‌ بنیان خبر داد.

علی مرتضی بیرنگ معاون امور بین‌الملل و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به منظور تکمیل فرآیند حمایت از انتقال دانش فنی به شرکت‌های دانش‌بنیان صادرات دانش فنی یا محصولات دانش بنیان که از طریق نمایشگاه‌های تخصصی محقق می‌شود صندوق نوآوری و شکوفایی در قالب آیین‌نامه‌های کنونی خود تسهیلات حمایت از انتقال دانش فنی به شرکت‌های دانش ‌بنیان را اعطا می‌کند. 

وی در ادامه تاکید کرد: ارائه تسهیلات سرمایه در گردش برای شرکت‌های صادر کننده کالا و خدمات تا سقف 10 میلیارد ریال برای تامین سرمایه در گردش قرار دادهای منعقد با نرخ 14 درصد است. 

بی رنگ با اشاره به تسهیلات برای انتقال فناوری تصریح کرد: ارائه تسهیلات برای انتقال فناوری تا سقف 50 درصد مبلغ کارشناسی شده قرار داد انتقال فناوری تا سقف 20 میلیارد ریال با نرخ سود 14 درصد در قالب تسهیلات قبل از تولید صنعتی می‌‌باشد. 

معاون امور بین‌المللی و تبادل فناوری معاونت علمی خاطر نشان کرد: ارائه تسهیلات سرمایه ثابت برای شرکت‌های صادر کننده کالا و خدمات به منظور توسعه امکانات و تجهیزات مرتبط با نرخ 14 درصد در قالب تسهیلات تولید صنعتی است. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار