اسفنانی در نطق میان‌دستور:

وزیر نیرو فکری به حال تامین اعتبار آب شرب شهر "داران" بکند

نماینده فریدون شهر گفت: آب شرب شهر داران، سه سال است که در حال تأمین اعتبار است اما هنوز به سرانجام نرسیده است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛
محمدعلی اسفنانی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس در نطق میان‌دستور خود خطاب به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص کاشت سیب‌زمینی گفت: این مسئله یکی از مهمترین مسائل در این شهرستان می‌باشد بطوری که من اولین بار در تاریخ 3 دی ماه 91 در اولین نطق خود آن را بیان کردم و همچنین در تاریخ 5 خرداد و 15 مرداد ماه 94 ذکراتی را به عرض رسانده‌ام.

وی ادامه داد:  جلسات مکرری با حضور حضرتعالی به صورت خصوصی و یا با سایر نمایندگان در این باره صورت گرفته و در آخرین جلسه با حضور نوبخت به بررسی مشکل پرداخته شده است تا بلکه با خرید سیب زمینی به نرخ توافقی و در اقدامات کوتاه مدت و بلندمدت به حل مشکل این محصول پرداخته شود.

وی با تشکر از وزیر نیرو بیان داشت: 15 سال است که آبرسانی به 53 مزرعه فریدون شهر در حال انجام است اما یادآور می‌شوم با تحویل آب به کشاورزان مشکلات این ناحیه نباید برطرف شده تلقی گردد و در خصوص احداث سد وحدت آباد و سایر مزارع اقدام شایسته صورت گیرد.

وی در ادامه گفت: از تاریخ 19 مرداد ماه 94 بنده در نطق خود بیان داشتم که در بهره برداری از آب زاینده رود نوعی دوگانگی وجود دارد و شایسته است در استفاده از آب این دریاچه عدالت رعایت شده و حق کشاورزان محبت آباد و دولت آباد و... محفوظ گردد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اظهار داشت: آب شرب شهر داران، سه سال است که در حال تأمین اعتبار است اما هنوز به سرانجام نرسیده در حالی که طرح انجام آن مدت‌ها پیش داده شده بود. 

نماینده مردم فریدون شهر با تشکر از وزیر بهداشت گفت: دستور تحویل بیمارستان 33 تخت خوابه چادگان به دستور شما داده شده و هم اکنون 16 تخت خواب تحویل و قسمت مامایی ورادیولوژی تکمیل شده است اما از جنابعالی خواهان افزایش سرعت در تحویل این بیمارستان مردم این شهرستان هستم زیرا هر یک روز تسریع دادن در تحویل بیمارستان به معنای نجات جان یک نفر از مرگ حتمی است.

او خطاب به وزیر آموزش و پرورش در خصوص رتبه بندی معلمان گفت: کادرغیرآموزشی در این طرح بی‌بهره ماندند و تفاوت فاحشی بین حقوق بازنشستگان و شاغلین و حتی بازنشتگان سال‌های اخیر و سال‌های قبل وجود دارد که از جنابعالی خواهان رسیدگی هرچه سریعتر به این موضوع هستم. 

 

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار