اصفهان؛

نخستین قرارداد دوجانبه فروش مستقیم برق ایران در اصفهان منعقد شد

نخستین قرارداد دوجانبه فروش مستقیم برق در ایران بین شرکت پرشیان فولاد اصفهان و فولاد مبارکه منعقد شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان وبراساس اعلام روابط عمومی پرشیان فولاد، محمد فلاحتیان اظهارکرد: این قرارداد امروز در  مراسمی با حضور آرش کردی مدیرعامل توانیر، رضا ریاحی سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران بین شرکت پرشیان فولاد و فولاد مبارکه اصفهان منعقد شد.

وی تصریح کرد: این، اولین قرارداد فروش مستقیم بازار برق ایران بصورت رسمی است.

مدیرعامل شرکت پرشیان فولاد افزود: با این قرارداد، امکان فروش مستقیم برق نیروگاه شهید منتظری اصفهان به فولاد مبارکه اصفهان تا 200 مگاوات برای یکسال آینده امکانپذیر شده است و پس از این مدت نیز امکان تمدید قرارداد وجود دارد.

وی تصریح کرد: با پیگیری های وزارت نیرو بسترهای مناسب برای عقد قراردادهای دو جانبه بین نیروگاههای تولید کننده برق و مشترکین صنعتی فراهم شده است و از این پس نیروگاه های تولید کننده برق می توانند بطور مستقیم برق مشترکین صنعتی را تامین کنند.

مدیر عامل شرکت پرشیان فولاد با اشاره به اهمیت فراهم ساختن زیرساخت های فروش برق توسط نیروگاه های خصوصی اظهارکرد: در این راستا شرکت پرشیان فولاد مذاکراتی را با مسئولان شرکت فولاد مبارکه انجام داد که پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی منجر به عقد اولین قرارداد دو جانبه شد.

وی ابراز امیدواری کرد که این قرارداد زمینه رشد و توسعه صنعت برق را فراهم کند و موجب ایجاد تعامل سازنده بین تولید کننده و مصرف کننده همچنین بهبود فضای کسب و کار شود.

پرشیان فولاد بعنوان شرکتی فعال در حوزه تولید برق ایران مالک نیروگاه شهید محمد منتظری اصفهان و نیروگاه سیکل ترکیبی زواره می باشد که بصورت خصوصی در تولید برق فعالیت دارد .



انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.