لرستان؛

کسب 78 مدال رنگارنگ دانش اموزان لرستانی در میادین ورزشی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان از کسب ۷۸ مدال در رشته های مختلف ورزشی توسط دانش آموزان این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ فرید بهرامی اظهار داشت: دانش آموزان ورزشکار لرستانی موفق شدند طی یکسال ۷۸ مدال طلا، نقره و برنز در هشت رشته ورزشی در سطح کشور کسب کنند. 

وی با بیان اینکه کسب این همه عناوین ورزشی توسط دانش آموزان لرستانی بی سابقه و کم نظیر بوده است عنوان کرد: شاخص ترین عناوین کسب شده توسط دانش آموزان لرستانی مربوط به مسابقات ژیمناستیک قهرمانی کشور بود که در این بخش ۴۵ مدال مختلف بدست آوردند. 

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان بیان داشت: آموزش و پرورش لرستان موفق شد برای اولین بار در کشور شناسنامه طراحی بهترین بازی در رشته های بومی و محلی را بدست آورد بطوریکه در بازی «لی لی» مقام اول کشوری توسط دانش آموزان لرستانی بدست آمد. 

بهرامی توجه به بازی های بومی و محلی را از سیاست های معاونت ورزشی وزارت آموزش و پرورش دانست و گفت: دانش آموزان دختر لرستانی در رشته طناب زنی با یک صدم ثانیه اختلاف رتبه دوم کشوری را بدست آوردند. 

وی یکی دیگر از سیاست های معاونت ورزشی وزارت آموزش و پرورش را گسترش ورزش بانوان خواند و افزود: دانش آموزان لرستانی در رشته دو و میدانی نیز خوش درخشیده و موفق به کسب سه مدال شدند. 

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان به کسب ۱۲ مدال کشوری در رشته کشتی توسط دانش آموزان نونهال لرستان اشاره کرد و بیان داشت: سعی داریم در سال های آینده تعداد مدال ها و عناوین ورزشی کسب شده توسط دانش آموزان لرستانی را ارتقاء دهیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.