هاشمی:

رسانه‌ها باید فضای سالمی را در جریان انتخابات ایجاد کنند/ کار اصلی ما صیانت از آرای مردم است

استاندار تهران گفت: رسانه‌ها باید فضای سالمی را در جریان انتخابات ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، سیدحسین هاشمی استاندار تهران در همایش هم‌اندیشی مدیران و اعضای ستاد انتخابات استان تهران با مسئولان و اصحاب رسانه که صبح امروز(دوشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: باید فضای سالمی برای برگزاری انتخابات ایجاد کنیم زیرا این مهمترین کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم.

وی در ادامه افزود:  در شرایط فعلی، کشورهای منطقه درگیر ناامنی‌های داخلی هستند و بر همین اساس برخی درصدد هستند تا به هر ترتیبی کشور ما را تحت تاثیر قرار دهند از این رو باید رسانه‌ها فضای سالمی را برای انتخابات فراهم کنند.

به گفته هاشمی، جریان‌های اصلاح‌طلب، اصولگرا و اعتدال تفاوتی با یکدیگر ندارند زیرا هر سه این جریانات متعلق به جمهوری اسلامی ایران هستند.

استاندار تهران همچین تصریح کرد: تهران به عنوان پیشانی نظام در جریان برگزاری انتخابات مطرح بوده و از حساسیت بالایی برخوردار است زیرا اخبار تهران انعکاس جهانی و گسترده دارد.

هاشمی با تاکید بر اینکه در انتخابات نباید اجازه دهیم دست‌اندازی ایجاد شود،  بیان کرد: امانتداری و صیانت از آرای مردم کار اصلی ما است و این کار را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.