افشای جاسوسی آمریکا از رژیم صهیونیستی و نمایندگان مخالف برجام، خشم کنگره را برانگیخت

مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تحقیق درخصوص جاسوسی این کشور از رژیم صهیونیستی و اعضای کنگره شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وال استریت ژورنال، کمیته ای از مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه از «آژانس امنیت ملی» این کشور (ان‌اس‌ای)، خواست درمورد اخبار مربوط به جاسوسی این سازمان از رژیم صهیونیستی و اعضای کنگره مخالف توافق هسته‌ای ایران، توضیح دهد. 
 
گزارشی در رسانه‌ها توضیح دهد که نشان می دهد آژانس امنیت ملی علاوه بر جاسوسی از مقامات رژیم صهیونیستی، مکاتبات بین صهیونیست ها و اعضای کنگره را نیز راه رهگیری می کرده است.

«جیسون چافتز،»  رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا،  و «ران دسانتیس،» رئیس کمیته فرعی،  در نامه ای به «مایکل راجرز،»  مدیر سازمان امنیت ملی آمریکا نوشتند گزارش روزنامه وال استریت ژورنال پرسش هایی را درمورد روند رهگیری برخی مکاتبات اعضای کنگره، وجود می آورد که باید روشن شود.

وال استریت ژورنال به نقل از مقامات سابق و کنونی آمریکا نوشت سازمان امنیت ملی این کشور مکاتبات نمایندگان کنگره با «بنیامین نتانیاهو،»  نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دیگر مقامات این رژیم را که سعی در منحرف کردن موافقت‌نامه هسته‌ای ایران از مسیر خود در کنگره داشتند، رهگیری می‌کرده است. 



انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار