منشورهای نورانی از امروز به روی آنتن می‌روند

«سه منشور نورانی» ویژه برنامه شبکه قرآن برای مخاطبان نوجوان است که از امروز دوازدهم دی به روی آنتن سیما می‌رود.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «سه منشور نورانی» عنوان ویژه برنامه شبکه قرآن سیما برای مخاطبان نوجوان خود است که سی و سومین دوره مسابقات سراسری دانش آموزی قرآن کریم کشور که در شهرهای شیراز و مشهد برگزار شد را به تصویر می‌کشد. 

نفرات برگزیده این دوره از مسابقات که در 3 بخش اصلی قرآن، عترت و نماز و در 9 رشته قرائت، حفظ ، مفاهیم، شرح نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان، احکام و انشاء نماز برگزار شد، در «سه منشور نورانی» به اجرای برنامه می‌پردازند. 

کشف استعدادهای قرآنی شهرستانهای مختلف کشور را می‌توان از مهمترین دستاورد «سه منشور نورانی» یاد کرد که در این برنامه ضمن  معرفی، به گفتگو با آنها پرداخته می‌شود.

همچنین در این برنامه به جهت انتخاب مجریان افتخاری برنامه های کودک و نوجوان شبکه قرآن سیما در شهرستانهای مختلف، تست اجرا توسط سید وحید مرتضوی و ندا ملکی از دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات گرفته شد. 

«سه منشور نورانی» با تهیه کنندگی حمید محمد علیزاده کاری از گروه آموزش شبکه قرآن سیماست که در 52 قسمت 20 دقیقه ای تهیه و تولید گردیده و قرار است همه روزه به غیر از جمعه ها در ساعت 16:30 از این شبکه پخش شود.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.