کرمانشاه؛

پروژه ای که 30 تا40 سال نیمه کاره مانده است

عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: 30 تا 40 سال از شروع پروژه ساماندهی آبشوران می گذرد و تاکنون تنها 30 تا 40 درصد پروژه انجام شده است

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از کرمانشاه؛عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: 30 تا 40 سال از شروع پروژه ساماندهی آبشوران می گذرد و تاکنون تنها 30 تا 40 درصد پروژه انجام شده است.

سید احسان احسانی گفت: چنانچه روند ساماندهی این پروژه به همین صورت ادامه پبدا کند 30 تا 40 سال و یا نیم قرن دیگر زمان لازم است تا پروژه ساماندهی آبشوران انجام شود.

وی گفت: با توجه به کمبود بودجه و اعتبارات، هر ساله قسمتی از این پروژه انجام شده و باز هم به جایی نمی‌رسد و کارهای آن باقی می‌ماند.

احسانی با بیان اینکه متولی ساماندهی رودخانه‌ای که از میان شهر عبور می‌کند شرکت آّب و منطقه‌ای است، گفت: با این حال شهرداری را هم به این پروژه وارد کرده‌اند و شهرداری در حالی به این پروژه وارد شده و باید میلیاردها تومان برای این پروژه هزینه کند که حتی در پرداخت حقوق کارکنان خود مانده است.

این عضو شورای شهر کرمانشاه اظهار کرد: استانداری و نمایندگان مجلس باید با رایزنی‌های بسیار اعتبارات بیشتری را برای این پروژه جذب کنند تا بتوان این پروژه را هرچه سریعتر به سرانجام رساند و مردم را از وضعیت فعلی و مشکلات آن رهایی داد.

انتهای پیام/پ


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.