کرمانشاه؛

خانه‌های روستایی استان کرمانشاه تنها با 12 هزار تومان بیمه می شوند

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت:با تفاهم منعقد شده میان استانداری کرمانشاه و بیمه ایران تمامی خانه‌های روستایی استان با پرداخت تنها 12 هزار تومان در برابر سیل، زلزله و آتش سوزی بیمه می شوند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت:با تفاهم منعقد شده میان استانداری کرمانشاه و بیمه ایران  تمامی خانه‌های روستایی استان با پرداخت تنها 12 هزار تومان در برابر سیل، زلزله و آتش سوزی بیمه می شوند که نیمی از این مبلغ نیز از محل اعتبارات دولتی پرداخت می‌شود.

مجتبی نیک کردار گفت: در همین راستا این طرح پیشنهادی را برای رئیس مجلس شورای اسلامی و سازمان مدیریت بحران کشور ارسال می‌شود تا در سطح کشور نیز اجرایی شود. مجلس شورای اسلامی می‌تواند با تمهیداتی اعتبارات لازم برای اجرای این طرح را تأمین کند و زمینه تحت پوشش قرار گرفتن همه هموطنان  را فراهم کند.

 نیک کردار ادامه داد: این تجربه موفق و کم نظیر می‌تواند در سطح کشور نیز اجرایی شود و زمینه ای را فراهم کرد تا تمامی هموطنان از پوشش بیمه‌ای برخوردار شوند.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: با توجه به هزینه اندک این بیمه سراسری، بی گمان از سوی مردم نیز با استقبال روبرو خواهد شد و در عین حال موجب تقویت فرهنگ مشارکت نیز می‌شود.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: کرمانشاه ، خانه ، روستایی ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.