زاهدان ؛

رفع مشکل مبالغ ارزی گردشگران خارجی و تبدیل آن به کارتهای بانکی

معاون گردشگري سیستان و بلوچستان : با هدف تسهیل و ارائه خدمات ویژه ،گردشگران خارجي از این پس مي توانند مبالغ ارزي خويش را به كارتهاي بانكي تبديل کنند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ؛ معاون گردشگري سیستان و بلوچستان گفت : با هدف تسهیل و ارائه خدمات ویژه به گردشگران خارجی ،گردشگران خارجي از این پس مي توانند مبالغ ارزي خويش را به كارتهاي بانكي تبديل کرده و به راحتي از مزاياي كارتهاي بانكي و خريد از كليه مراكز فروش و استفاده از دستگاههاي كارتخوان فروشگاه ها بهرمند شوند.

مجتبی ميرحسيني افزود: با توجه به مذاكرات صورت گرفته با بانك پاسارگاد و پارسيان و صرافي هاي مورد تائيد بانك مركزي به جهت بالابردن ضريب امنيتي در امر خريد گردشگران خارجي و انجام امور مالي در سيستم بانكي كشور ،گردشگران خارجي از این پس مي توانند مبالغ ارزي خويش را به كارتهاي بانكي تبديل کرده و به راحتي از همه مزاياي كارتهاي بانكي و خريد از كليه مراكز فروش و استفاده از دستگاههاي كارتخوان فروشگاه ها بهرمند شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اينكه در برخي از موارد گردشگران براي ثبت نام سيم كارت با پاسپورت دچار مشكلاتي هستند بنابراين اداره کل ميراث فرهنگي با همکاري بخش خصوصي در پي رفع اين مشکل برآمده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان اظهار کرد : همچنین به منظور توسعه خدمات رساني و افزايش رضايتمندي گردشگران خارجي خدمات ويژه اي در محل پايانه هاي مرزي و مراکز اقامتي ارائه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد : استفاده از خطوط تلفن همراه ايران جهت استفاده از اينترنت و ارتباط گيري با توجه به مقرون به صرفه بودن و در دسترس بودن به گردشگران نیز ارائه خواهد شد.

وی  افزود: با توجه به اينكه در برخي از موارد گردشگران براي ثبت نام سيم كارت با پاسپورت دچار مشكلاتي هستند بنابراين اداره کل ميراث فرهنگي با همکاري بخش خصوصي در پي رفع اين مشکل برآمده است.

وی اظهار کرد : با توجه به غير قابل پيش بيني بودن حوادث و اتفاقاتي كه ممكن است براي گردشگران رخ دهد با هماهنگي و همكاري بيمه مركزي و بخش خصوصي تسهيلاتي ايجاد شده است كه گردشگران خارجي بتوانند به طور كامل از همه سطوح بيمه اي در کشور استفاده کنند.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: رفع ، مشکل ، ارزی ، گردشگران ، کارتها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.