شیراز؛

شبکه اجتماعی بی تالک دختر نوجوان را از خانه فراری داد

با تلاش ماموران پلیس فتا استان فردی که با استفاده از شبکه اجتماعی "بی تالک" باعث اغفال دختر نوجوان از خانه شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

شبکه اجتماعی بی تالک دختر نوجوان را از خانه فراری دادبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری جوانی خبر داد که در فضای مجازی اقدام به اغفال دختر نوجوان و فراری شدن وی از منزل کرده بود.

سرهنگ سیدموسی حسینی افزود: پدر و مادر دختر نوجوان با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس فتا مدعی شدند؛ دخترشان پس از درگیری لفظی با مادر خانواده بر سر مسائل عادی خانوادگی بیش از 24 ساعت است که از منزل خارج شده و هنوز بازنگشته است.

وی ادامه داد: این دختر جوان با توجه به اینکه خط های خود را خاموش کرده بود، در شبکه های اجتماعی نیز آنلاین بود، اما به پیام ها پاسخ نمی داد و پدر و مادر وی خواستار رسیدگی به این پرونده شدند.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: پس از تشكیل پرونده، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و در تحقیقات مشخص شد، این دختر نوجوان چند روزی است که با یک فرد ناشناس در شبکه اجتماعی "بی تالک" در ارتباط بوده است.

سرهنگ حسینی اظهار كرد: پس از شناسایی آدرس و مشخصات محلی که دختر در آنجا بود، ماموران پلیس فتا به محل اعزام که پس از حضور در صحنه با پسری جوان مواجه شدند که ظاهرا با موضوع پرونده مرتبط بود كه با هماهنگی مقام قضایی متهم دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

وی بیان كرد: در بازجویی ها، دختر جوان اقرار كرد، حدود دو هفته از طریق شبکه اجتماعی "بی تالک" با این پسر در ارتباط بوده و این پسر با وعده و وعیدهای خلاف واقع، وی را تحریک به فرار از منزل كرده و وی نیز به بهانه درگیری لفظی با مادر خود منزل را ترک كرده، ‌اما در همان ساعات ابتدایی فرار، از کرده خود پشیمان شده اما راه را برای بازگشت خود هموار نمی دیده است.

رئیس پلیس فتا استان فارس ضمن تاکید بر اینکه قربانیان شبکه های اجتماعی اکثرا دختران نوجوان با احساسات و عواطف بالا هستند، بیان كرد: فرار از خانه و ترک اعضای خانواده بدون اجازه والدین، در واقع نوعی واکنش به شرایطی است که از نظر فرد نامساعد، غیر قابل تحمل و بعضا تغییر ناپذیر است.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.