اعلام فراخوان مسابقه نشریه‌نگاری با موضوع امام رضا(ع)

کودکان و نوجوانان با درست‌کردن نشریه‌ (کاغذی) با موضوع امام رضا(ع) در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) شرکت خواهند کرد.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛ «امام رضا علیه‌السلام»، «متانت و سخاوت» دو ویژگی اخلاقی آن امام همام، با تکیه بر شعار «شمس‌الشموس، خورشید متانت و سخاوت» از محورهای موضوعی این جشنواره است.

بر همین اساس، علاقه‌مندان تا روز یکم تیر 1395 برای ارسال آثار خود به دبیرخانه کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام فرصت دارند و برگزیدگان هم‌زمان با میلاد امام رضا(ع) معرفی خواهند شد.

بر اساس این فراخوان، گروه‌های سنی 10 تا 12 سال، 13 تا 15 سال و 16 تا 17 سال می‌توانند آثار خود را به این مسابقه ارسال کنند. 

در همین حال، در بیان شرایط ارسال آثار از نظر محتوایی، آمده است: محتوای مطالب متناسب با سن ارایه کنندگان و مخاطبان نشریه در نظر گرفته شود؛ محتوای نشریه تنوع لازم را داشته باشد؛ نشریه حاصل خلاقیت اعضای گروه باشد.

گفتنی است؛ فراخوان کامل مسابقه‌های کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) از سوی کانون، با 8 موضوع «کاردستی»، «شعرسرایی»، «خوش‌نویسی»، «نقاشی»، «داستان‌نویسی»، «معرفی شخصیت»، «قصه‌گویی» و «نشریه‌نگاری» در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir  منتشر شده است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار