آیت‌الله نوری همدانی از فقدان نظارت بر قیمت اجناس انتقاد کرد

جای تعجب است با اینکه پول،‌‌ همان پول است، اما اجناس در کشور روز به روز گران‌تر می‌شود، این‌ها به خاطر عدم نظارت در بازار است.

انتقاد مرجع عالیقدر از عملکرد بانک‌ها در هزینه کرد پول ها
به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار آیت الله عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و هیئت همراه با بیان اینکه ایام الله دهه فجر دارای برکات زیادی است به مسئله اقتصاد در اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: اسلام به همه ابعاد زندگی انسان‌ها توجه دارد و یک قسم آن اقتصاد، سیاست، فرهنگی و نظام است.

وی با بیان اینکه بُعد اقتصاد از جمله مسائل مهم در جامعه اسلامی است بر رفع مشکلات اقتصادی تاکید کرد و بیان داشت: مسئله بانک هم یکی از موضوعاتی است که باید به آن توجه داشت و باید پول‌هایی که در بانک است صرف هزینه مسائل اقتصادی کشور شود.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه اگر بتوانیم از امکانات درست استفاده کنیم، نباید این همه بیکار در کشور وجود داشته باشد، تصریح کرد: اخیراً شنیدیم یکصد میلیارد پول آزاد شده، ‌باید این پول‌ها را برای رفاه جامعه و از بین بردن مشکلات بکار گرفت.

وی از عدم نظارت بر روی قیمت‌ها انتقاد کرد و اظهار داشت: جای تعجب است با اینکه پول،‌‌ همان پول است، اما اجناس در کشور روز به روز گران‌تر می‌شود، این‌ها به خاطر عدم نظارت در بازار است.

آیت الله نوری همدانی افزود: مسئله معیشتی از موارد مورد نیاز جامعه است، ولی چه کسی بر قیمت این مسائل نظارت می‌کند چه کسی مسئول این موضوعات است معلوم نیست.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: بعضی‌ چشم به کمک‌های خارجی دوخته‌اند؛ ولی در درون کشور این همه امکانات وجود دارد؛ باید این‌ها را برای رفاه کشور بکار گرفت؛ ولی در عمل این گونه نیست.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار