العبادی: پیروزی بر تروریست ها بدون کمک نیروهای خارجی به دست آمد

نخست وزیر عراق که در ایتالیا به سر می برد تاکید کرد پیروزی های اخیر نیروهای عراقی علیه تروریست ها، بدون حضور نیروهای خارجی حاصل شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ دفتر نخست وزیری عراق دربیانیه ای اعلام کرد که حیدرالعبادی که در سفر به ایتالیا بسر می برد، در دیدار با ماتئو رنتسی همتای ایتالیایی خود در رم، گفت که کار گسیل نیرو و تجهیزات برای شروع عملیات آزادسازی موصل را آغاز کرده ایم.

وی که دراین دیدار درخصوص آخرین تحولات عراق، جنگ علیه داعش وتحولات منطقه با همتای ایتالیایی خود گفت وگو می کرد، همچنین به پیروزی های اخیر نیروهای عراقی درجبهه های جنگ علیه گروه تروریستی داعش اشاره کرد وگفت این پیروزی ها بدون حضور نیروهای زمینی خارجی حاصل شده است.

وی درخصوص مسائل منطقه نیز نسبت به برخی تصمیمات واشاره های اخیر درخصوص ورود نیروهای زمینی خارجی به سوریه، هشدار داد وگفت: تنها راه حل بحران سوریه سیاسی است و ورود نیروهای زمینی بیگانه به این کشور تنها بحران را تشدید و پیچیده تر می کند.

دراین دیدار طرفین درباره مسائل مختلف ازجمله روابط دو کشور بحث وتبادل نظر کردند. زمزمه های برخی کشورهای منطقه برای دخالت نظامی با توسل به نیروی زمینی در سوریه درحالی این روزها شنیده می شود که عراقی ها به شدت نسبت به آن هشدار می دهند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
عجب .... اگه نىروى اىرانى نبودن بغداد سقوط مىکرد خىلى دروعگو هستى
آخرین اخبار