اهواز؛

دستگیری بیش از 250 مجرم در دزفول

فرمانده انتظامی دزفول گفت: در 2 ماه اخیر 270 نفر در این شهرستان به دلیل ارتکاب انواع جرم و تخلف دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ علی الهامی در این خصوص گفت: این افراد از اول آذرماه تا 23 بهمن ماه به دلیل ارتکاب انواع جرم از جمله سرقت موتورسیکلت دستگیر شده اند.

وی تعداد کل سرقت های شهرستان دزفول را در این مدت 96 مورد اعلام کرد و افزود:از این تعداد 49 فقره مربوط به سرقت موتورسیکلت بوده است که با توجه به این آمار، سرقت موتورسیکلت نسبت به 2 ماه پیش از آن 20 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ الهامی تعداد سرقت از خودرو در کمتر از 2 ماه گذشته را 15 فقره عنوان نمود و بیان کرد: سرقت وسایل داخل خودرو نیز در این مدت نسبت به 2 ماه قبل از آن 44 درصد کاهش نشان می دهد.

فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به فراوانی موتورسیکلت در این شهرستان خاطرنشان کرد: مردم باید مقید به رعایت نکات ایمنی در رانندگی باشند و قوانین را به درستی اجرا کنند تا مورد سرقت قرار نگیرند.

فرمانده انتظامی دزفول وقوع اکثر جرایم خشن در دزفول را ناشی از فقر، تنگدستی، انتخاب نادرست و بیکاری دانست و اذعان داشت: باید با ارائه آموزش و فرهنگ سازی مردم را آگاه کرد تا از وقوع جرم پیشگیری شود.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول وقوع جرم در جامعه را امری اجتناب ناپذیر دانست و افزود: ارائه آمار توسط نیروی انتظامی افکار جامعه را بهم می ریزد، لذا نیروی انتظامی با دارابودن نیروهای جان بر کف سعی بر حفظ امنیت در جامعه دارد و تمام تلاش خود را در این خصوص دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.