ارومیه؛

تجلیل از مدال‌آوران شانزدهمین مسابقات ملی مهارت آذربایجان غربی

با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی از مدال‌آوران شانزدهمین مسابقات ملی مهارت آذربایجان غربی تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ در مراسم تجلیل از مدال‌آوران شانزدهمین مسابقات ملی مهارت در آذربایجان غربی با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و جمعی از مسئولان حوزه آموزشهای فنی و حرفه ای در سالن اجتماعات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان برگزار شد.

در این مراسم مدیر کل فنی و حرفه ای آذربایجان غربی با ارائه گزارشی از نتایج شانزدهمین مسابقات ملی مهارت گفت: کارآموزان نخبه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در شانزدهمین مسابقات ملی مهارت رتبه سوم کشوری را کسب کردند.

مددی ادامه داد: اداره کل آموزش فنی و حرفهای استان با کسب یک مدال نقره، دو مدال برنز و دو دیپلم افتخار موفق به ارتقای 28 پلهای نسبت به سال گذشته در مجموع میانگین امتیازات تیمی شانزدهمین مسابقات ملی مهارت شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با اعلام اینکه آذربایجان غربی در پانزدهمین مسابقات ملی مهارت در رده‌بندی میانگین امتیازات تیمی در سال 93 در پایین‌ترین رتبه یعنی رتبه 31 کشور قرار داشت، افزود: امسال در شانزدهمین مسابقات ملی مهارت استان توانست به رتبه سوم کشوری دست یابد.

مددی خاطرنشان کرد: تیم المپیاد مهارت استان با حضور شش کارورز در شش رشته مهارتی شامل جواهرسازی، کاشیکاری دیوار و کف، طراحی و توسعه وب، فناوری مد، فناوری اتومبیل و قنادی و شیرینی‌پزی و همراهی هفت نفر کارشناس و سرپرست تیم در مسابقات ملی مهارت کشور حضور یافت.

وی به مدال‌آوران استان در مسابقات ملی مهارت اشاره کرد و متذکر شد: محمدامین آیدانی مدال نقره در رشته جواهرسازی، داود دودکانلوی مدال برنز در رشته کاشیکاری دیوار و کفت، فردیس حسنی مدال برنز در رشته قنادی و دانیال سعیدی و یگانه جمشاسب دیپلم افتخار به ترتیب در رشته‌های طراحی و توسعه وب و فناوری مد کسب کرده‌اند.

وی با اعلام اینکه نفرات برتر این دوره از مسابقات به اردوی آماده‌سازی مسابقات 2017 ابوظبی اعزام خواهند شد، افزود: امید است با همت و پشتکار کارآموزان و حمایت مسئولان ارشد استان شاهد درخشش تیم اعزامی استان در رقابت‌های جهانی 2017 ابوظبی باشیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی در پایان با اشاره به برنامه‌های این اداره کل برای حضور در مسابقات ملی مهارت در سال آینده، ابراز داشت: افزایش تعداد رشته‌ها و ارتقای جایگاه در مسابقات ملی مهارت برای سال آینده از جمله برنامه‌های مورد نظر است.

گفتنی است، تیم مهارتی استان پس از برگزاری رقابت‌های مرحله شهرستانی و استانی انتخاب و پس از 6 ماه اردوی آمادگی با حضور مربیان و کارشناسان مراکز خصوصی و دولتی توانستند مقتدرانه در عرصه ملی حاضر شده و با کسب یک مدال نقره، دو مدال برنز و دو دیپلم افتخار در مجموع رده‌بندی میانگین امتیازات تیمی در شانزدهمین مسابقات ملی مهارت رتبه سوم کشور را کسب کنند



انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.