خطر شورش محافظه کاران انگلیس و برکناری کامرون

یک روزنامه انگلیسی نوشت نخست وزیر این کشور با خطر شورش محافظه کاران و برکناری روبرو است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه ساندی تایمز روز یکشنبه در گزارشی عنوان کرد دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس، به دلیل حمایت های یکجانبه اش از ماندن این کشور در اتحادیه اروپا با خطر برکناری از قدرت از سوی هم حزبی هایش پس از برگزاری همه پرسی روبرو است.

اعضاء ارشد حزب محافظه کار هشدار دادند در صورتی که دیوید کامرون دست از تهدید نمایندگان محافظه کاری که حامی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا هستند، برندارد وی را از رهبری حزب برکنار خواهند کرد.

به نوشته این روزنامه انگلیسی، دیوید کامرون پیشتر اعضای ارشد حزب محافظه کار را تهدید کرده بود در صورتی که از ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا حمایت نکنند، از کار برکنارشان خواهد کرد.

ساندی تایمز افزود: همچنین گفته می شود کامرون با نهادهای مدنی انگلستان تبانی کرده تا دسترسی سیاستمداران انگلیسی به اسناد مرتبط با اتحادیه اروپا، شامل توافق اخیر دیوید کامرون با این اتحادیه را محدود کند.

این روزنامه انگلیسی ادامه داد: قرار است «جرمی هیوود» رئیس نهاد خدمات مدنی انگلستان (سیویل سرونت) به دلیل تمرد از مسوولیتش و در دسترس قرار ندادن اسناد به نمایندگان ، به مجلس عوام فراخوانده شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار