قاووق: تنها ناامیدی و شکست نصیب عربستان خواهد شد/دشمنانِ ما باید در خشم و کینه بسوزند و بمیرند

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تصریح کرد تنها ناامیدی و شکست نصیب آل‌سعود خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از النشره، "نبیل قاووق،" معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی گفت: عربستان تصمیم گرفت مستقیماً با ما رو در رو شود اما تنها ناامیدی و شکست نصیبش خواهد شد. آیا این ها بر بیشتر از جنگ 2006 حساب باز کرده اند درحالی که ما طرح خاورمیانه جدید را شکست دادیم و رؤیاهای عربستان را در سال 2006 خاک کردیم. این ها هرگز نمی توانند بیشتر از آن کاری که کرده اند اقدام دیگری انجام دهند. مقاومت هر روز بر قدرت نظامی، سیاسی و مردمی خود می افزاید و در مقابل، دشمنانِ ما باید در خشم و کینه بسوزند و بمیرند.

وی گفت: ما مسیر خود را برای کمک به فلسطین و مقابله با خطر تکفیری و رسوا کردن اقدامات تروریستی و متجاوزانه عربستان ادامه می دهیم. زمان زیادی طول نخواهد کشید که متجاوزان به این مسئله پی ببرند که دیر یا زود شکست خواهند خورد و مقاومت پیروز خواهد شد.

اخیراً عربستان اقدامات خصمانه ای علیه حزب الله لبنان اتخاذ کرده است. شورای همکاری خلیج فارس، حزب الله لبنان را در لیست تروریستی خود قرار داده است و قرار است این مسئله در نشست اتحادیه عرب نیز مطرح شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
انشااله عربستان از ترسش این کارها را انجام می دهد وقتی دید این همه هزینه کرده به باد رفته وانقریبی خودش هم نابود می شود دادوبیداد می کند ای بدبخت آل سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
اونا کسی نیستند که بخوان در باره حزب الله نظر بدن حزب الله پشتوانه اش امام زمانه وایرانه کسی نمیتونه نگاه چپ بهش بکنه زنده باد سید حسن نصرالله
آخرین اخبار