پوستر جشنواره جهانی فیلم فجر با عکسی از عزت الله انتظامی رونمایی شد

پوستر جشنواره جهانی فیلم فجر در نشست خبری سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر رونمایی شد.

پوستر جشنواره جهانی فیلم فجر با عکسی از عزت الله انتظامی رونمایی شدبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر در پردیس چهارسو با حضور سید رضا میرکریمی دبیر این جشنواره و دست‌اندرکاران و اهالی رسانه در پردیس چارسو برگزار شد.

در این نشست رضا میرکریمی برنامه‌های سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر را تشریح می‌کند. علیرضا شجاع‌نوری، مازیار میری، روح‌الله حسینی، اشکان خطیبی، رضا کیانیان، محسن شاه ابراهیمی، امیر اسفندیاری و ... از مدیران این دوره جشنواره در پردیس چارسو حضور دارند. 

قبل از آغاز نشست خبری رضا کیانیان از پوستر جشنواره جهانی فیلم فجر رونمایی کرد. پوستر بین‌الملل فجر با تصویری برآمده از بازی عزت الله انتظامی در فیلم «گاو» مهرجویی طراحی شده است.
 
در ابتدای این نشست خبری رضا کیانیان گفت: دوست داشتیم عزت‌الله انتظامی در جمع ما حضور داشته باشد که به خاطر کسالتی که داشتند، نتوانستند حضور پیدا کنند.

رضا میرکریمی در این نشست خبری عنوان کرد: رونمایی پوستر جشنواره همیشه در عرصه ملی به عنوان متریال تبلیغاتی هر جشنواره‌ای تاثیرگذار بوده و اگر عکس بازیگر سرشناس همراه با فیلم «گاو» را روی آن طراحی کردیم، از این بازیگر تقدیر می‌شود و دلیل من برای این انتخاب این است که فیلم «گاو» در جشنواره خارجی مانند ونیز حضور داشته است.

وی افزود: همان زمانی که فیلم «گاو» در جشنواره‌های خارجی اکران شد، خیلی‌ها نوشتند که این فیلم شکل جدیدی را در سینمای ایران و جهان از خود نشان داده و طعنه به فیلم‌هایی مانند کروساوا زده است. همچنین این فیلم توسط امام خمینی (ره) بعد از انقلاب تایید شد و با نگاه مثبتی که ایشان به این فیلم داشتند، یک موقعیت و مشروعیت جدیدی برای شکل‌گیری سینمای بعد از انقلاب درست شد و به وجود آمد.

طراح پوستر جشنواره جهانی فیلم فجر چه کسی است؟

حمیدرضا بیدقی طراح، گرافیست و تصویرگر بیش از دویست جلد کتاب است. او پیش از این طراحی پوسترهای اصلی و جنبی جشنواره بیست و هفتم فیلم فجر و پوسترهای جنبی جشنواره سی و یکم فجر را به عهده داشته است. بیدقی همچنین طراح تندیس‌های بخش‌های جنبی جشنواره سی و سوم بوده است.

در پوستر سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر که امروز سه شنبه 18 اسفندماه رونمایی شد، تصویری از عزت الله انتظامی در فیلم «گاو» نقش بسته است.

سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر از اول تا ششم اردیبهشت ماه 1395 در پردیس سینمایی چارسو به دبیری رضا میرکریمی برگزار می‌شود.

سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر از اول تا ششم اردیبهشت 95 در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.




انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار