حوثی: بزرگترین جانیان دنیا طرح حمله به یمن را مهندسی کردند/ حمله دشمنانمان به حزب‌الله، خدمتی بود به اسرائیل

رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد عربستان سعودی با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی به یمن حمله کرد.

حوثی: ائتلاف سعودی با حمایت آمریکا و اسرائیل به یمن حمله کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، «عبدالملک الحوثی،» رهبر جنبش انصارالله یمن،روز جمعه به مناسبت اولین سالگرد تجاوز عربستان سعودی به یمن اعلام کرد عربستان سعودی تحت حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی به همسایه جنوبی خود حمله کرده است.

وی اعلام کرد عربستان حق همسایگی را نادیده گرفته و به ناحق به یمن حمله کرده است.

رهبر جنبش انصارالله با بیان اینکه بزرگترین جانیان دنیا مهندسی تجاوز به یمن را بر عهده داشتند، رژیم عربستان را «قارون زمانه» توصیف و ریاض را به بمباران مناطق مسکونی، تأسیسات حیاتی، بهداشتی، زیرساخت‎ها، قبرستانها، شناورهای ماهیگیری و کشتن غیرنظامیان متهم کرد.

به گفته الحوثی، قوی ترین کشورهای تجاوزگر جهان و در راس آنها آمریکا به نابودی یمن و کشتار ملت عرب و مسلمان یمن کمر بستند. هدف آمریکا و اسراییل از این تجاوز، ویرانی یمن و ایجادهرج و مرج و منازعات داخلی است. رژیم سعودی هم با این تجاوز می خواست دارای نقش منطقه ای باشد که البته به عنوان جنایتکار در جهان معرفی شد.

رهبر انصار الله با اشاره به حمایت برخی گروه های مقاومت از ملت یمن افزود: برخی از مواضع شجاعانه و پرطنین در همبستگی با ملت یمن اتخاذ شد، از جمله حزب الله لبنان به رهبری سید حسن نصرالله، که بدون تغییر مواضع در کنار ملت ملت یمن ایستاد.

وی با تأکید بر ثبات و پایداری مردم یمن در برابر دشمن متجاوز گفت: یمن، قبل از تجاوز باثبات و آرام نبود، اما ملت یمن با ثبات و پایداری در برابر تجاوز ایستاد. وفاداران ارتش و کمیته های مردمی اقدام به فداکاری کردند و علما و قبایل وفادار مواضع خود علیه تجاوز را حفظ کردند. همچنین توانمندی موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن نقش مهم در دفع تجاوز داشت و به دشمنان زیان های بزرگی وارد ساخت.

حوثی ادامه داد: دشمنان ما با هدف قرار دادن جبهه مقاومت و در راس آن حزب الله خدمت دیگری به رژیم اسراییل کرد، اما هر چه تجاوز استمرار یابد، راه ما ثبات و ایستادگی در برابر آن است و آزادیخواهان این کشور از همه اقشار، عزمشان برای ایستادگی در برابر این تجاوز جرم تر شده است و تحرک جدی از سوی آزادیخواهان در صحنه نبرد، تلفات زیادی را به نیروهای دشمن متجاوز، از جمله فرماندهان آنان وارد ساخت و در اینجا اعلام می کنم که بسیاری از فرماندهان رژیم سعود، امارات و بلک واتر تاکنون کشته شده اند. 

رهبر جنبش انصار الله تصریح کرد: ملت یمن ایمان دارد که ثابت قدم و شکست‌ناپذیر است و به ظلم تن نمی دهد. مظلومیت ملت یمن در جهان بی نظیر است، اما ملت یمن طوری با ایمان تربیت شده که به ستم تن ندهد.  ما بر حقیم و این باعث افزایش ثبات ما می شود.
 آل سعود به سوی امت اسلام بازگردد

وی در ادامه دادگفت: دشمن متجاوز توانست برخی از اشخاص مزدور را جذب کند تا علیه ملت یمن بایستند. اکنون به متجاوزین سعودی یک سال پس از آغاز جنایاتشان می گوییم که همکاری با آمریکایی ها و اسراییلی ها کافی است. به رژیم سعودی می گوییم: به آغوش اسلامی و عربی بازگرد، چون آمریکاییان و اسراییلی ها در آنچه انجام می دهی خیری برایت نمی خواهند.

رهبر جنبش انصارالله یمن در پایان تاکید کرد: ملت یمن پیام آور صلح و دوستی برای تمام کشورهای عربی و کل جهان است و ما با تمام قوا در میدان نبرد برای توقف تجاوز علیه ملت خود تلاش می کنیم و در صحنه سیاسی هم در برابر متجاوزین ایستادیم. ما جلودار ملت یمن در فداکاری و وفاداری هستیم و امیدواریم تلاش‌ها برای توقف این تجاوز با موفقیت همراه شود چون به مصلحت ملت است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار